Sizce fakir bir erkekle evlenmek istememek kötü bir şey mi?

Çok zengin olsun istemiyorum sadece evi arabası olsa bide normal bir işi olsa bile yeterli ben de çalışırım zaten evlenince ama fakir biriyle evlenipte kiradır odur budur onların ödemesiyle uğraşmaktansa bekar kalırım daha iyi

Güncellemeler
1 yıl
Bunu erkeklere söyleyince sanki çok kötü birşeymiş gibi tepki veriyorlar evlilik ev hanımlığı çoluk çocuk zaten zor bide evi barkı olmayan erkekle evlenip onun derdini mi çekelim
Güncellemeler
1 yıl
Bu erkeklere de erkek ol demeye gelmiyor hemen başlıyorlar mızmızlanıp ağlamaya tamam bacılarım en prenses sizsiniz tamam ağlamayın yeter ki🤣
Sizce fakir bir erkekle evlenmek istememek kötü bir şey mi?
Cevapla