İnsanların dış görünüşüne önem veren, kişiliği ile ilgilenmeyen fakat sonunda büyük bir ders alanların olduğu yerlerde iz bırakan bir karakter misiniz?
Ayyy ben dün yazdım buna sözde internet kesildi onca yazdığım puf olmuş ya🥺😂🤦🏻♀️
Aslında bu durum karşımdaki insana göre değişiklik gösterir kimisinde varlığımı on plana koymuşumdur onda varlığım ile kalırım kimisiyle de bir sohbetimiz samimiyetim olmuş bilinçli izlenimler bırakmış etkilemişimdir ya da kimse de bir şey bırakmamışımdır..
Varlığım ile yok olmam arasında bir fark yok ki insanlar kullanıp dururuyir 😂😂 komik değil mi sadece onlara yardım ettiğim zaman sevdiler bugün bile o içerde oturan pis adam bile hep neden herkes beni zorluyor bende bir insanım surekli Yumna bunu yapmak Yumna öyle konuşma Yumna oraya gitme oraya gitt bu olmaz bunu yapan onu oraya götür 😂😂😂hahahaha yemin derim sesli gülüyorum ve hayır yapmam diyince de sen çok değiştin dediler bana harbuki aynı kisiyim ben benim 🥺🥺 bende hayır diye bilirim benimde sınırlarım var her gün uyumadan önce acaba yarın bugünden daha kötü mü olacak mı diye düşünmek istemiyorum beni anlayan yok hiç yok
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Yüksek sadakatin dediği gibi.. "Bu evrende bir tozsun, tarih seni unutsun haydi gel içelim" Kimse kendini o kadar önemsemesin bence, bir masal gibi bir varmış bir yokmuş oluyor insan.. O nedenle bıraktığım etki daha büyüktür.
Topluma karşı çok etkili olmak istemiyorum. 'Her zaman maksimum kontrol' sahip olduğum tek ilke bu. Varlığım, uçsuz bucaksız evrende fark edilmeyecek kadar önemsiz ve küçük. Henüz herhangi bir etki bırakmıyorum... 😏😅
Varlığım olay, yokluğum koyar diyip bir kamyon arkası yazısı bırakmak istedim bu soruya ajsjsjdndkdkfkfkfkf Varlığım ne kadar etki ediyorsa yokluğum da aynı oranda etkiler. Birbirine tamamen endeksli bu durum.
Varligimda bıraktığım izde karsidakinin beni ne kadar sevdiğine bağlı herkeste farklıdır yerim kimi çok sever kimi sevmez Bu sorunun cevabı yok bu yüzden
Beni unutmak zordur çünkü etki bırakırım , hayatından çıkıp ayrıldığım kişilerin yıllar sonra bana ulaşma çabası bunu kanıtlıyor diye düşünüyorum. Ama gittiğim bir yere tekrar geri dönmem.