Herkes aynı geceyi yaşar ancak herkesin karanlığı farklıdır, Siz gecenizin karanlığını nasıl anlatırsınız?

Herkes aynı geceyi yaşar ancak herkesin karanlığı farklıdır, Siz gecenizin karanlığını nasıl anlatırsınız?

Nice karanlık gecelerle boğuşur insan nice mutsuzluklar yaşar nice kırgınlıkları alır koynuna yatar öfkesini nefretini kusar bazen Kimi zaman çok mutlu anları paylaşır geceleri ne güzeldir o geceler mutluluğun en zirvesine çıkmak nasıldır onlar en iyi bilirler..

Herkesin gecesinin karanlığı kendisi belirler yaşadıkları belki birazda yaşattıkları sizin gecenizin karanlığında neler gizli ne kadar karanlık..

#DengesizBirAdam

Herkes aynı geceyi yaşar ancak herkesin karanlığı farklıdır, Siz gecenizin karanlığını nasıl anlatırsınız?
Cevapla