Ne güzel demiş Nietzch,
Artık inanmayacağıma üzüldüm.
Siz de bir daha yalanını yakaladığınız birine inanır mısınız?
Artık inanmayacağıma üzüldüm.
Siz de bir daha yalanını yakaladığınız birine inanır mısınız?


Soru çok basit gibi gözüküyor ama inan cevaplamak çok zor yalanını yakaladığımız Kişiye göre değişir kimine mesafeli davranırız kiminden kopmak zorunda kalırız fakat günümüzde dürüstlük arka planda kaldığı için bu sorun ile fazla karşılaşmıyoruz çünkü Herkes yalancı olmuş
Maalesef. Kişiye verdiğimiz değere göre değişiyor muamelemiz.
Maalesef Hayat bir tecrübe hiç kimseye değer vermememiz gerektiğini anladığımızda hayatımız bitmiş olacak
Değeri hakeden insanlar çok az kaldı.
Evet yok denecek kadar az
Kim olduğuna bağlı. Çok samimk birisi değilse zaten muhabbet kesiliyor, devamı gelmiyor.
Çok samimi birisi ise de küfrü yiyor, tek ayağının üstünde kırk yalan söylüyorsun lan deyip gülüyoruz, n'apalim 🤣
Valla her zaman goygoyu seven birisin ya. 😁
Ne mutlu sana o zaman. :)
Böyle bir şeyden ilk şüphe duyduğumda inanmış gibi yaparım. Karşımdaki yalan söylüyorsa inandığımı gördükçe daha çok açık verir ve inandırmak için fazla düşünmez olur.
Cevap
16Cevap
Bir daha güvenmem ne olursa olsun başka da bir şey olmaz
silerim direk.
Biter benim nezdimde ve her zaman onu #YOK sayarım..
Olması gereken..
Anlat, sen seversin yalanı der dinlemeye devam ederim.
Güzelmiş. :)
Yüzüne vurmasam bile artık soğuk yapar mesafe koyarım
Yüzüne vurmak bir bakımdan iyi oluyor bir bakımdan kötü.
Güven sarsılır.. öte yandan kesinlikle hayırlı olur.
Nitekim kandırılmak fevkalade acıdır.
Karşımdaki benim için ne kadar önemli önce ona bakarım. Ya tınlamam, ya kızarım, ya da yol veririm
Gülerek şaşırmadım ki derim çünkü tam anlamıyla güvendiğim kimse yok
Yüzüne karşı demem ama soğuk davranırım tavır alırım
Bir daha güven duymuyacağımı sonuna kadar hissettiririm
Ben zaten anladım abla dediğinde kızda da sonradan öğrendim yalancı biri olduğunu
Yalanın doğrusunu söyler ilişkiyi azaltiriz
Komple çıkarabilmek zamanla oluyor sanırım.
inanmış gibi yaparım yeri geldiğinde vururum yüzüne
Ben direk vuruyorum.
ben bazen. önce bakarım yalanla ne yapmaya çalışlıyor diye
Ben dayanamıyorum.
kişiye baglı :)
Ben çabuk silerim asla kabul etmeyeceğim durum bu
Onu en kısa sürede hayatımdan çıkarırım
Bir daha böyle biriyle görüşmem
Bir daha görüşmek istemem. Yalan söylemeye alışık demekki.
Yalan konuşmayan adam mı kaldı 😏
Bulursanız numunelik oluyor.
Onun da kıymeti bilinmez 😏
Aynen öyle..
Birini daha kaybettik diyorum.
Kaybetmek lazım.
Nietzche'den farkım yok.
direk belli ederim uzaklaşır soğuk yaparım
Gözümde beş para etmez
İnanmam inanmiş gibi ederum
Güvenmiyorum bir daha
En son ayrılmıştım 3 yıllık ilişkimi bitirdim
Gözümden düşer
ezerim
Çok üzülürdüm
Sinirleniyorum.
Uzak dururum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?