Bebeğim kendini bana kaptırmaman için hiçbir sebeb göremiyorum

Bebeğim kendini bana kaptırmaman için hiçbir sebeb göremiyorum

Çevremdekiler benden şikayet edecek olsa, sanırım en çok alınganlığımdan dolayı şikayet ederlerdi. Bazen en ufak bir söz ya da ima, kafamda büyüyebiliyor ve bunu fazla içselleştirip gereğinden fazla düşünebiliyorum. Tabii, kimse böyle bir niyetle söylemese bile ben detaylara fazla takılıyorum, bu da yanlış anlaşılmalara sebep oluyor.
Kendi içimde daha serin kanlı olmam gerektiğini biliyorum ama böyle durumlarda hemen toparlamak da her zaman kolay olmuyor. Alınganlığım, bazen kendi kendime de yük oluyor ama zamanla, böyle anlarda kendimi daha iyi kontrol etmeyi öğrenmeye çalışıyorum
İnatçılığından şikayetçi olurlar. Çok inatçıyımdır. Ama bu genelde iyi yönde kişilerin iyiliği ile ilgili. Bu da onların anlayışı kıtlığından kaynaklanıyor. Mesela birisinin o gün ders çalışması gerekiyorsa sürekli söylerim sınavına çalış dersine çalış diye. Onu yönlendirmeye çalışırım. Aslında banane ama duramıyorum işte. Diğer konularda da inatçılıklarım vardır haklı olduğum yerde kesinlikle susmam. Haklılığımı kimseye bırakmam. Bir de merhametinden şikayetçi olanlar var. Her şey çok iyi niyetli yaklaştığım için safsın diyorlar. Ne yapayım benim de yapım bu. İnsanları güzel görmek istiyorum çünkü bunlara farklı şeyler konduramıyorum. Öncelikle hep iyi olsun iyi şeyler olsun diyorum. O yüzden de çabuk kandırıyorlar beni.
Yok kanmazsın sen abi. Sen burdakı herkesı sulu götürür susuz getırırsın yapmaaa🙃😂😉
Vallahi yok öyle bir şey. Gerçekten çok iyi niyetliyim safım 😂
Fazla mükemmelsin… bu kadar iyi olma… artık kendini düşün… bu kadar idealist bakma…. Hata yap, saçmala biraz
sabah sacmalamistin
Bu kadar kontrolcü hayat ınsanı yorar
@portakallıjöle sana öyle gelmişti 😄
kötü prens 😀
@portakallıjöle siyah atlı kötü prens mi 😂
kötü prensler ejderya ya binerler 😀
rapunzelide kandirmissin öyle dediler 😀
@portakallıjöle rapunzel kalmamış uzun saçla kimse uğraşası yokmuş
zaten onukileride sen kesmissin öyle dedi kesti kacti dedi sattin mi kızın saclari ne yaptin 😀
@portakallıjöle bir prensesi olsaydı saçlarına kıyamazdım… hiç bir para da bir telini satın alamazdı … Emin ol 😂
tamam ikna oldum başka prens mis o 😀
@portakallıjöle haydaaa snsbsbb
ama yalaleyi cok rahatsiz ettik bak kapatalim konuyu artik 😀
@portakallıjöle aaa lütfen kendı profılınız gibi kullanın 😅 portakallım ne rahatsızlığı aşk olsun😘
ya kadının tatliligina bak ya bal bal 😘😘❤
@portakallıjöle 🥰
Yeminle kusursuz biriyim. Şikayet edemiyolar. 🤣
Seni sevmeyen ölsün kız 😎
Eneeee @Yaleleyyalelee hihihi mutlu oldum brokki.
@melankolikMelaike ya bırak ya 😅😅😅
@Wantutriforooo bırakıyom. Bıraktım sonra tut dersen yine tutarım. Öyle bir kusursuzluk var bende. 🤣🤣🤣
tamam tama sen tut ben gidiyorum 😅😅
@Wantutriforooo bu kadar çabuk pes edeceğini bilseydim az daha oynatırdım. 🤣🤣
😅😅 yok pes ettim
@Wantutriforooo hıh ve bi daha hıh 🤣
😅😅😅
Cevap
46Cevap
huylarım mükemmeldir benim.
Mükemmelsin tabi prensim🧚🏼♀️
Teşekkürler 🥰🧚♀️
Elaleme kalsa herşeyimiz yanlış 😅
Sivri dilli derler gadası
Desınler ıyıdır
Aşırı iyi verici olduğumdan şikayet ederlerdi samimi olduklarım. Normalde insanlarla çok mesafeli ve soğuk yaklaşıyorum. Samimi bulursam mesafeyi adım adım kaldırıp öyle iyi oluyorum. İki ilkem var olgunluk ve dürüstlük bununla yaklaşıyorum karşımdaki de öyleyse aşırı iyi olup delidolu enerjik samimi yanımı ortaya çıkartıyorum öyle olunca da aşırı aşırı iyi verici vefakar fedakar biri oluyorum. Bundan çok şikayet ediyorlar mahcup oluyoruz diye.
Aslında uyumlu biriyimdir, insanlara samimi hoşgörülü yaklaşırim çoğunlukta, belki çekingenlik olabilir her insanla diyaloglar kuramıyorum
Bende eskiden çekingendim ama artık degil
iyi bir şey tabi.. insanların çoğunu değil azını tanımaya çalışıyorum, kırmak ya da kırılmamak adına
Guzel mantık
Çok açık sözlü ve net olmamdan zaten şikayetçiler. Özellikle çevremdeki daha mütedeyyin ve biraz da mutaassıp olan kişiler
TDK gıbı adam maşallah yarabbiii🙃
☺️☺️
☺️
Benim genelde vurdumduymaz olduğum düşünülüyor. Ancak ben ısrarı sevmem, üzüntüm olursa olursa içimde yaşar kendim çözerim her şeyi. Olayları büyütmem. Bu yüzden her insanın beni tanıdığnı düşünmüyorum.
hangi birini anlatasam ki aman cokta umrumdalardi 😀
Birini söyle olmaz
cok tatliyim 😀
Wowwww
😀😀😀
Sıkıcı biri olmam konu bulamamam olabilir çünkü o kadar fazla gezen birisi değilim zaten gezsem bile kaldırımlar maalesef buna izin vermez yoldan gitmem gerekir 😑
Max küfür ettiğimden şikayet edilebilir herhalde... Ben de kapılmamak için bir "sebep" göremiyorum işin aslı.
Sebebsızlık guzeldır
Bir sebebinin olması da güzeldir bence. Tabi bu da sebebe göre değişir ama neyse felsefe yapmiyim.
😃😃 hadi yapma
Yok geçen dersimi aldım az buçuk felsefe yapınca birisi çıkıp siz evlenin falan diye saçmalıyor sonra ben de kovuluyorum. Neyse hayırlı forumlar
Saol
Detaycılık, güçlü hafızam.
1 değilde en çok bu 2 özellik olurdu:)
Huylarımı beğenmeyen, s2tir olur. Gider! Ben insanların saçma davranışlarına katlanıyoryorum! Bir zahmet, onlar da benimkilere katlansın! 🤷
Dağınık, değişken, sürekli iş değiştiren😃
Çabuk çözüyorum çevreyi, insanları çabuk soğuyor ve çabuk sıkılıyorum sanırım
Ben çok pimpirik biriyim, biraz da mükemmelliyetçi diyebilirim. Tek sorunum bu diğer insanların eleştirdiği.
Umursamaz cesur ve deli
Güzelmiş
Meme kaslarımı oynatıyorum konuşurken refleks olarak. Karşımdakinin gözlerini kitleniyor sonra..
Çok çabuk sinirleniyor oluşum
Hemen diner mi sinirin yoksa karsındakını pişman edene kadar devam eder mi
yok kiz ne siniri seker gibi adam bu mütevazilik yapiyo 😀
@portakallıjöle bılemem artık 😀
Bazen gıcıklık yapıyorum inadına damarına basıyorum insanların. Galıba bu olurdu
Neden ama 😃
Bilmem insanların tersine gitmek hoşuma gidiyor 😅😅
Muhalefet olmam 😎💅🏻 Partiye üye olsam mı diye düşünüyorum
Çabuk sinirlenen ve agresif yapımdan dolayı zaten çok şikayetçiler
Zor biriymişim çok sivri dilli inat sinirli olduğumu soylerler
Disiplinden şikayet eder iş konusunda dsiplinliyim
Sinirli olmamı söylerlerdi heralde ama haksızlıga karşı gelemem
Fazla dik başlıyım yeter ki üstüme gelinsin ölümüne kadar kapışırım
https//media. tenor. com/BL7iIPeBf0MAAAAM/joker-joaquin-phoenix. gif
yürümeyi çok sevmem bundan şikayet ederler bide bazen herşeyden memnuniyetsiz olabiliyorum
Arkadaşlarım onlarla çok zaman geçirmediğim için şikayetçi
Çok gülen emoji kullanıyorsun olurdu 😂
Güzel özellık bende kullanırım. Hosgeldın
Hömm inatçılığım olabilir
Inatcı keçi
Deli olmamdan dolayı.
Deli olmak iyidir
Haklıyım ama hep haklıyım jsmxrkdk
Hjhhhj
Sinirli olmamı söylerlerdi heralde
O sinir bende de var
Ne mübarek insan 😃
Rica ederiz
ÇAbuk sinirlenmem olabilir
Hemen yumuşar mısın
Pamuk gibi olurum
Guzelmıs
Ben hep güzellim
Sinirine denk gelen biri olarak biliyorum 😂
Özür
😘
Seviyorum seni
Cansın😘
❤❤❤❤
Dediğim dedik biri derlerdi..
Di. Artık demıyorlar mı
Hep diyecekler..
😎guzel
Şeytan tüyü olduğumdan
Yokki oyle bisi🤣
Bazen çok alıngan olabiliyorum...⚡
Çok düşünüyorum fazla detaycıyım.
Kararsızlığımdan şikayet ediyorlar
Dengesizliğim herhalde. Çok aşşırı dengesizim ama
inat
Bende inadım
başka?
Birazda huysuz
o bende yok :D
Bende var hepsınden biraz biraz 😀
sanki biraz kelimesi az kalıyor gibi :D
Yok tam yerinde 😀
inanalım bakalım :D
İnanınız 😀
tamamdır :D
Asi sinirli..
Sen sinirlimisin hiç ınanmam 😃
Böööö😜
Bazen argo konuşuyorum
Suratsizligim olur herhalde
Sürekli güleç yüzlü olmam
Takıntılı olmam
Hiçbirşeyi sklemiyor olmam
Alışveriş tutkum 😅
Çenem
Soğuk olmam
Sakinligim
Sebepsizce mi?
Evet
Yerimde durmadığım için olabilir.
Ama arkadaş çevrem için..
Sakinliğim
Agresifim 😡
aşırı fevri oluyorum bazen
Disiplin
Şikayeti olan yok
İnatçiligim
çabuk insan silerim
Çeki düzen veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?