Zengin adamların, kadın avcısı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bitane var hergün başka bir kadınla yatıyor resmen sayı tutuyor kulüpten çıkmıyor çok kötü bir hayat değil mi yoksa her erkeğin hayali mi bu bence karaktersizlik bu yaşam stili
Zengin adamların, kadın avcısı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla