Sacma sapan yaratiklarla akraba olmak sizce de sacmalik degil mi?

Ifadeye gittim, kuzen olacak beyinsel sakat hem gelip kavga cikardi hem de bizi sikayet etmis :D bu kadar beyinsiz bir yaratikla akraba olmak bence hakaret. Akrabalik sistemini kaldiriyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Akrabalarimi tanimiyorum hicbirine de saygi gostermeyecegim :D hepsi faydasiz asalaklar cunku
Sacma sapan yaratiklarla akraba olmak sizce de sacmalik degil mi?
Cevapla