
Soğuyunca gidiyor. Yok, yani. Çaba da göstermek istemem. O yüzden, tamamen uzaklaşmak için elimden geleni yapmaya çalışırım. Zira diğer türlü yalanları, irite edici hallerini görmek istemem dhfıfk

Soğuyunca gidiyor. Yok, yani. Çaba da göstermek istemem. O yüzden, tamamen uzaklaşmak için elimden geleni yapmaya çalışırım. Zira diğer türlü yalanları, irite edici hallerini görmek istemem dhfıfk
Soğuma aşamasına gelene kadar yaptığım tüm emeklerimi göz ardı etmeden samimiyet çizgimi daima korurum. Onu içten içe özlemiş olsam da bana tekrar geldiğinde kendimi hiç onarmamış gibi davranırsam kendime en büyük haksızlığı yapmış olurum. Gidebilir, gelebilir. Keyfi nasıl isterse. Ama benim de keyfim tekrar bir samimiyeti kabul etmez. Bu durum şu ana kadar giden herkese karşı böyle oldu, böyle olmaya devam edecek. 😌
Duygularına yenildiğini düşündüğün her an aslında bir sonraki aşamaya geçiyorsun.
Üzüldüğüne değiyor mu onu soralım kendine. :))
Cevap
15Cevap
çok çok zor. kim olduğuna ve ne yaptığına göre değişir
Maalesef iş işten geçmiş oyuyoy artık bu nidenle göşteremem🌸🌸🦄
Soğuduysam asla eskisi gibi olamam olmaya çalışınca bile yapmacık Bi izlenim veriyor araya Bi soğukluk girsin sonrası olmuyor yani
Soğuduğum birine karşı tam anlamıyla hissizleşiyorum ne konuşmak geliyor içimden ne de tebessüm etmek.
Hayır bittimi bitiyo asla aynı samimiyeti sıcaklığı yakalayamıyorum
Maalesef ne kadar zorlasam da olmaz yapmacık olamam neysem oyum
Kendisi çaba gösterirse düşünülür, bazı telafiler her zaman güzel sebepler barındırır
Hayır göstermiyorum.
Soğudum bi kere daha gerisi gelmez...
Kim olduğuna baglı
İmkanı yok yeniden gösteremem
Hayır. Bir kere soğuduysam bitmiştir.
Gösteremem benim için imkansız gibi bir şey.
Hayır aşko
Soğumuşsam bitmiştir
Hayır.
Asla göstermiyorum
Soğuduysam çaresi yok.
Hayır asla.
Hayır
Hayır
Yapamıyorum o işleri
Hayır asla
İmkansız ya
Çok zor
Evet
gösteremem pek
Hayıırrr
Zor olur
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?