Nasıl bir insan olmam gerektiğini kestiremiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Kalp kırmaktan dolaysıyla eleştirmekten, kınamaktan korkan biri oldum. Birisine neden böyle yapıyorsun ya da kalbimi kırdın diyemiyorum haliyle içime atıyorum. Kimseden de anlayış göremedim. Onların bana davrandıkları gibi ben davransam bu sefer çok keskin tepkiler alıyorum. Tekrar eleştiriliyorum. Artık insanlara kendimi kapatmak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Nasıl bir insan olmam gerektiğini kestiremiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla