
Benim için bu aralar hayat çok sıkıcı geçmeye başladı, sanki hiç bir şeyden zevk almıyor gibiyim.
Biletlerimiz yavaş yavaş tükensede gitsek kafasındayım

Benim için bu aralar hayat çok sıkıcı geçmeye başladı, sanki hiç bir şeyden zevk almıyor gibiyim.
Biletlerimiz yavaş yavaş tükensede gitsek kafasındayım
Allah af ve afiyetle bi hayat ve af ve afiyetle bi ahiret nasip etsin hepimize... cabba sarf edip Kaderimde nasip olduğu kadar yasiyorum elhamdüllilah ve cok sükür
Evet düşünüyorum. Yorucu ve sorumluluk getiren yanları elbette olacak.
Cevap
8Cevap
Mümkün olduğunca keyif alarak yaşamaya çalışıyorum.
Monotonluktan nefes ve spor çıkarır adamı önce salgıya ihtiyacımız var. Hormonlarımızı etkiliyor her şey!
Evet, oldukça hem de. Hatta yaşayabileceğim pek bir şey kalmadı bile diyebilirim.
Yani doya doya yaşıyorum diyenlere bakınca yaşamıyormuş gibiyim ama yine de memnunum hayatımdan.
Yaşamadım ki oda boşuna değil hiç bir şey boşuna değil herkes hüsran
yalnız değilmişim bende öyleyim napsak ki evlenelim belki sıkıntımız Gider 🥲🥲🥲
Yaşadığımı düşünmüyorum
Hem doya doya hem de çok hızlı yaşadım
dusunmuyorum
Maalesef hiç yaşayamadım her şey içimde kaldı
Hayır
Hayır
Çok şükür ya
Düşünmüyorum
hayır yarım yamalak
Allah bilir
Hayırrrrrr
değişiyor ya
Profiline göre iyi bir seks ve romantizim olduğuna iyi geçiyor herhalde
Kesinlikle hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar