Evet böyle bir paulaşım yapmıştı kendinizi rahat hissettiğiniz yere gidin diye ancak kimsey aşağılamadım kendisi böyle hissediyorsa onun sorunu myle deği mi
Onunla asla yakınlaşmıyordjm çok soğuktum hemen bir şeyler yaşayamazdım ne kadar sevsem de gittiği kız da zaten aşırı cinsellik düşkünü kendisi gibi aldattılar beni mesela üstüme ilışki yaprılar 2 3 oldu her yaz da ayrılıo yazıyordu bana sonra kızla geri barışıyorlardı kız kendini parçalıyordu affediyor bide
Karşılık vermediğin için uzaklaşmış işte. Yani sen karşılık verseydin de cinsellikten dolayı kalmış olacaktı, diğer özellliklerin böyleleri için önemi yok.
Ay bide en son erkekler saygu duydukları kadını sevemez diye bir düşüncesi vardı saçmalığa bak ahdhshshaj sınırlarım tabikide olucak tercih edildiğim kız herşeyiyle herşeye tamam diyo ben ezik değilim yani
Duygu geçmesi öyle kelimelerle anlatılacak bir şey değil. Ben duygu geçireyim diye uğraşınca olacak bir şey değil. Frekans tutacak. Konuştukça tanıdıkça çekim olacak karşılıklı.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir erkek neden seni seçmez hem zeki akıllı güzel diksiyonun da her şeyin iyi olmasına rağmen neden daha ezik kadınları seçerler?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
kendi öyle istemiştir.
Kandıramayacağını veya baş edemeyeceğini bildiği için olabilir ya da kendini senden aşağı görüyor da olabilir.
Evet böyle bir paulaşım yapmıştı kendinizi rahat hissettiğiniz yere gidin diye ancak kimsey aşağılamadım kendisi böyle hissediyorsa onun sorunu myle deği mi
Hm amacı muhtemelen cinsellik. Senlik bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum.
Aa cinselliğe çok düşen birisi nerden bildiniz
Sen bu konuda karşılık veriyor musun?
Onunla asla yakınlaşmıyordjm çok soğuktum hemen bir şeyler yaşayamazdım ne kadar sevsem de gittiği kız da zaten aşırı cinsellik düşkünü kendisi gibi aldattılar beni mesela üstüme ilışki yaprılar 2 3 oldu her yaz da ayrılıo yazıyordu bana sonra kızla geri barışıyorlardı kız kendini parçalıyordu affediyor bide
Karşılık vermediğin için uzaklaşmış işte. Yani sen karşılık verseydin de cinsellikten dolayı kalmış olacaktı, diğer özellliklerin böyleleri için önemi yok.
Hani cilve yapardım kırmamak için ama yakınlaşma olmadı aramızda
İyi yapmışsın, sana göre biri değil.
Aaaa ne kadar şerefsiz bir insan
Çok böylesi, dikkatli ol. Gönlünü kaptırma.
Ruh olarak çok iyi anlaşıyorduk da işte sonumuz çabuk geldi
Rol yapıyorlar, inanma.
Çok direndim kaptırmayayım diye ama artık 3. Bana dönüşünde baya kaptırmıştım tabi sonuö yine aynı
Son olsun, bitirdim de ve bitirmeye çalış.
O kıza da yapıyor olma ihtimali var mı çünkü baya evli gibi ilişkileri var ya
Büyük ihtimalle.
Konuşmayı kestikten 1 saat sonra profil yaptılar bide ne kadar samimiyetsizlwr
Sen de önüne, hayatına bak.
Bizim orada bir laf var sen atın ahirina goturursun o illaki eşeğin ahirina gider miş akıl yok 😂
Ay bide en son erkekler saygu duydukları kadını sevemez diye bir düşüncesi vardı saçmalığa bak ahdhshshaj sınırlarım tabikide olucak tercih edildiğim kız herşeyiyle herşeye tamam diyo ben ezik değilim yani
Demekki bu zorra gelemiyir
Değişik bir çocuk yaaaa kolaysan zorda aklı kalıyor zorken diyor ki bu kız daha kolay şununla görüşüyüm 3 kez aldattınresmen daldan dala atlaya atlaya
Her şey bunlar değil duygu da geçmeli bazen.
Abi o duyguyu naısl geçirebilirm çoo masum olmak da duygu verebilir veya bir bakış
Duygu geçmesi öyle kelimelerle anlatılacak bir şey değil. Ben duygu geçireyim diye uğraşınca olacak bir şey değil. Frekans tutacak. Konuştukça tanıdıkça çekim olacak karşılıklı.
O da vardı ahhahshaja tek eksiğimin ben cinsellik olarak tatmin edemediğimi düşünüyorum
Ama güvenmeyince de yapmam kimseyle 2 ay görüşüyoruz hemen gidiyorlar yakınlaşmıyorum diye
Olabilir tabi sen daha iyi bilirsin yaşayan biri olarak.
Evettt mesela her açıdan çok iyi bir çocuk vardı cinsellik olarak çok uzaktı sevememiştim bağlanamamıştım demek ki aynı sorun ben de de var
Erkekler biraz sonuç odaklı oluyor kadınlar biraz daha süreç odaklı
Mesela ne yaparlar
Anlatılmaz ki öyle
Adam gibi erkekler kalmadı
Çünkü onlar verici
Yani verici kızlarla uzun ilişki yapıp aşık oluyorlar ben öyle değilim o muameleyi görüyorum
Evet