ben bunu anlamiyorum disarda gorunmekten mi cekinirler
para harcamak mi istemezler nedir bu erkeklerin derdi
ben bunu anlamiyorum disarda gorunmekten mi cekinirler
para harcamak mi istemezler nedir bu erkeklerin derdi
Vala ben çok sağlam yiyorum iyi de harcıyorum dünyaya bir kere geliyorum o an da bir kere yaşanıyor zaten hem yatırım yapıyor hem yiyorum sorun olan tek şey seninle aynı şeyleri seven paylaşan bir sevgili ya da flört olması herkes bu hareketliliğe uyum sağlayamıyor. teşekkür
Atasehir de oldugun icjn mi 😃😃
Uni. Okuduğum yıllarda Kastamonu yolculuğum esnasında yoldaki tabelada soyle yazardı... Gelüse gelü gelmezse gendi bülü
Cevap
11Cevap
kalabalıktan uzaklaşıp daha özel kalma isteği olabilme düşüncesinden.. ama ilişkinin başında bence daha sabit ortamlar seçilmeli
karar sizin elbette, karışma söz konusu değil... ama dikkat etmekte fayda var
Güven şart tâbi ki
Benim aklıma arabada becermek isteğinden kaynaklandığı geliyor ama yine de kötü düşünmeyelim
tenhaya götürüp masraf yapmadan elleşme derdine düştükleri için
Direk kötü niyet, benim de var ve hiç hava taslamam eziklik geliyor bana göre, bi yerde oturup güzelce arkadaşlık yapmak varken
Sohbet kaliteli sohbet gibisi yok, insanı tanırsın zaten orada
Bende yeni üyeyim de fena değilmiş bura
En yakinlasilabilecek yer cunku
Arabada yiyişmek kolay olur
arabada yiyişmek
Arabada Çakmak için bedava
Hayır arabada sevişmek daha kolaydır çünkü.
Evlidir ya da fiyatlar yuksek geliyordur
Yok lan arabayla gezmek çok zevkli bişey
senceeeee
Onlardan biri degilim ben
Amac başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?