Çöp poşetini çıkarayım derken kovayı devirip bütün çöpü mutfağa yaymış ve teselli olsun diye elma yemeye çalışırken parmağımı kesmiş miyimdir sizce🥹

Çöp poşetini çıkarayım derken kovayı devirip bütün çöpü mutfağa yaymış ve teselli olsun diye elma yemeye çalışırken parmağımı kesmiş miyimdir sizce🥹

3/10 diyorum. Bazen ağır sakarlık oluyor ama nadir. Bir keresinde tepsiyle kendime kahve yapıp odaya götürüyordum. Sehpaya tepsiyi koyarken bir tık sert koymuşum birz kahve döküldü. Peçete almaya gittim geldim temizledim tepsiyi. Peçeteyi atmaya gideyim derken ayağım sehpaya çarptı daha çok döküldü. Böyle anlarda kahve bardağını duvara fırlatıp sehpayı da parçalamak istiyorum ama eşyalara yazık işte.
😂
100 de 100
bir kere sınıfta gülme krizine girerken sandalyem arkaya gitmis ve fena dusmustum ayaklarim semaya cikmisti jsjsjsj bir keresindede uyudugum an yatagimdan dusmustum jsjssj oho hele cok var yani sakarim
Ay kıyamam 🥲
🫠🫠
Yaaaa🥹 geçmiş olsun. İnşallah önemli bir kesik değildir.
Ben de dün yemek yaparken elimi yaktım.🤦🏻♀️ Nazardan deyip çaktırmamaya çalışıyorum ama ne kadar dikkat edersem o kadar sakarlığım tutuyor.
Sagolasin❤️ikimize de geçmiş olsun. Yok kesik küçük Allahtan. Senin yanığın da küçük ve hafiftir inşallah 🥹
Kıyamam 🥹❤️
Cevap
20Cevap
Geçmiş olsun. Sıfır diyelim sıfır olsun sdfsdfdf 😃
Sağolasin 🥲
Sen de sağol canım 🌺✨
Kırıp dökme konusunda iyiyim. Anca kendimi kiriyorum.
Kırma kendini.
Sonra viledayı almak için balkona gittim düştüm şu an öteki dünyadan yazıyorum demediğin kaldı. sjsjsjsj
Gülme komşuna gelir başına derler bak elim hala acıyor🥹
Takılıyorum ya, Sağolasin 🙂
Sen arka arkaya hatrick yapmışsın :D
Ben ufak tefek şeyler dökerim ama arkası gelmez. Bir tane ile kalır 😂
Valla sorma ya 🥹
Günaydın 🌹
Günaydın, günün bal gibi geçsin ✨️🙏
Amin cümlemizin 🙏
Ben de çok sakar biriyim. Kırmadığım tabak çanak, dökmedigim yağ tuz yok😂😂
😄😄
gecmis olsun askk, cok sakar degilimdir %30 olsun hadi
Sağolasin aşk ✨️❤️
Öncelikle geçmiş olsundu, kendime sakarlık konusunda bir 80 puan veririm ya
Sağolasin ❤️✨️
Aklın nerde senin derim neye takıyorsun bu kadar sakarımdır ben ama şundan olma ihtimali vardır ama zorlarım olur
100 üzerinden 500 falan ya çok sakarım ben😳 hızlı hareket edeyim derken dünyayı deviririm
10/10 puan veriyorum..
Bu konuda çok sakarım bea..
Merhabalar hanımefendi
Bu konuda kendime çok güveniyorum %5 anca verebilirim.
Son derece dikkatliyimdir. Pek sakar bir tarafım yoktur.
Sakarlık demiyim de bi acelem olduğunda mutlaka kırılır dökülür ve ben cinnet geçiririm
Fazla sakar sayılmam sadece yemek yaptığım da mutfağı savaş alanına çeviriyorum 😐
Ayy kıyamam 🥲ben hiç sakar değilimdir maşallah 😅
Haydaaa geçmiş olsun…. Pek değilim şükür
Teşekkürler hocam✨️
Geçmiş olsun sakar degilimdir
Sağolasin ❤️
100 yarım saat önce kolumu yaktım 😂
Ayy geçmiş olsun 🥹❤️
Valla sizi bilmem ama ben yüzde doksan inanın ki çok sakar biriyim
Of ben çok sakarımdır yaa 😄😅
70 civarı
Çok değil ya yirmi derim
Sakar değilim
Kendimi kırmak dışında, pek sakarım diyemem! 🤷
95 şaka şaka 15 20 filandir 😅😅
5 verebilirim nadir oluyor..
100 üzerinden 5 puan
Sakarlık bir tutarsa Allah yardımcısı olsun evin
10 üzerinden 5 diyebilirim
50/100 fifti fifti
Yüz üzerindeeeen 10000000000...
90 veririm bugün beş defa elimi kestim
Baya sakarım ben de ya
Asla sakar değilim ve bundan memnunum...
Sakarlığım hiç yoktur desem yeridir.
1 puan
49 veririm
70 ya
200 filan
70 vardır
10 felen
sakar deyilim
70 veririm
55 olsun😅
101
0 tabiki
3 diyebiliriz
10 üzeri 7
30 puan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?