Herşeyi herkesi cok fazla düşüyorum kendimi deli edecek sekilde hep uzuluyorum insanları kıramıyorum incitemiyorum?

fazla deger veriyorum ben o kişinin basından assagı sevgi bosaltıyorum oda kacıyor benden onun duygu degişimleri benide etkiliyor mesajından bile neyii olup olmadıgı anlıyorum ve saatterce düşünüp kendimi cok uzuyorum neden böyleyim neden cok düşünüyorum

Herşeyi herkesi cok fazla düşüyorum kendimi deli edecek sekilde hep uzuluyorum insanları kıramıyorum incitemiyorum?
Cevapla