Bugün yine çok güzeldim ama göremedin. boşa gitti🧚🏼♀️

Bugün yine çok güzeldim ama göremedin. boşa gitti🧚🏼♀️

Eski sevgilim dediğim aradan çok yıl geçmedi ama yasak olan bir şeydi. Çok güzel anlardı, çok güzel değer verirdi. Neyi sevdiğimi, neyi sevmediğimi çok iyi bilirdi. Çok da düşünceli birisiydi. Kötü yanını bulamıyorum. Gerçekten yok yani. Güzel başladı güzel bitti arkasından da hiç kötü konuşamam.
Bak sennn. Güzel bıtmesi imkansız olanlardanmış
Mecburdu bitmeye.
Yasak deyince tahmin ettim😬🤭
Hı hı 😔
🥰🧚🏼♀️
@Alfa_Tuğ 🤷
Eskiye dair ilişkimde hiçbir iyi taraf göremiyorum.. İlişki sorumluluğundan bihaber biriydi.. Tripli nazlı günlerce iletişimden aciz bu konuyu açıp kızınca da küsen karşı tarafı suçlayan psikolojik şiddetin babasını yapan bir adamdı şaka gibi değil mi ve kendisi çok ince nickli birisi.. baya inceydi hakkını yiyemeyiz şimdi jlşşş
😂 Allah tepesınden baksın
Az önce yorumunu gördüm yazmazsam içimde kalırdı. Kendini müko gösterip zero olan adamlar var. 😀
Kim kızzz anlamadım. Subliminal mesaj mı verıyorsun 😂😂
İpucuyu verdim de sen anlamadım son cümlelerimi iyi oku 😀
😃😃
Anladın sanırım nickine attıfta bulundum çünkü 😄
Merak ettim bak. Aklıma gelen kışımı acaba dedım de😅
Evet o 😃 o da yazmış burada hatta jlş×şş
😄😅 hımm anladım anladım
Hjhjhh
Gizliye alayım kendimi Allah uzak etsin muhattap olmak bile istemiyorum Hmşşşş
Evet böyle daha ıyı 😅 şaşırdım sadece
Ben de şaşırmıştım asıl kendisi hayal kırıklığıydı bu arada öyle yazmış da Hmşşşş
iyi olduğu konu yalan söylemek , manipüle etmek, mağdur edebiyatı yapmak, kötü olduğuda aldatmak yakalanıyor çünkü. Ama biraz daha uğraşsın prof olur.
Yakalanıyor mu 😄😄 bu kısma guldum
yakalnmasa iyi özelliklrine koyardım 😂
Allah onun tepesınden baksın
Neresinden bakarsa artık😂
popişin önde gideniydi. Ne buldum bunca sene onda bılmem. Ayrıldıktan sonra tüm gerçek yüzü ortaya çıktı
Zaten gerçek yuzlerı sonradan cıkar
Benden uzak cehenneme direk olsun pu***şt
Cevap
27Cevap
Eski sevgilim yok maalesef
Hjhjhj yhaa barış demee😄
sdfsdfsd :D
Anlat anlat ıncını cincını anlat
Çok sessiz biri hiç konuşmazdı
Ee başka
Bana hiç karışmazdı
Her istediğimi yapardım
Ee neden ayrıldınız peki. Bulmuşsun işte 😁
Yo ayrılamadım ki yanlızlığımla beraber yaşıyorum
Sevgilim olmadı. Olmuş olsaydı arkasından ne iyi ne de kötü konuşurdun
Mm.
Olsaydı konuşurdun emin ol 😄
Hayır ölünün arkasından konuşulmaz
Wuuuu 😂😂✌🏻✌🏻
😅😅
Harıkasın 😂
Sende 🌸
Nur topu gibiydi koca yanaklım
Gözleri iri ama feri sönüktü,
Bazen öyle tatlıydı ki sanırsın yüzü aya dönüktü
Onsuz olmak, kışın donsuz kalmak gibiydi
Ne güzel sözleri unutulur ne de o eşek gözleri
Hazır cevap, komik, zeki ve hafif serseri ruhluydu. Her insanın ömründe bir kere göreceği özel bir yaratıktı yani...
Böyle anımsatacak bir sevgili olmasını çok isterdim...
boş ver 2 senedir kimse yok zaten. Konuşmaya değmez
Boşverelim. Hoşgeldınız😁😁
Hoşbuldum :) senin niye yok sevgilisi olmayan kadın yok denecek kadar az
Huysuzum ben 😂😂
Huysuz mu inanmıyorum asla değildirsinn ☺️
😁😂 bende anlamadım
Nazik birine benziyorsun halbuki
Kıymetım bilinmedı işte 😁😃
Benimde öyle nerede mal var onlari tercih ediyor kadinlar
Secemıyor kalp işte
Aynen 🙂↕️
Eskiye dair olan tek şey hayal kırıklığı ve pişmanlık, ben iyi taraflarını bulamadım...
Baktım bende göremedim 😒
kötü tarafını iyi göstermeye çalışıyordur mutlaka... bakmasını ve sevmeyi bilen gerek...
Ben eskilere bişey demem kalpleri temiz insanlar kötü demem yani bende öyle
Yinede insanın içi acıyor bu acı zamanla nefrete dönüşüyor
Ben kimseye nefretimi verecek kadar bonkör değilim bak öyle durumumda var benim nefretim bile özeldir
mükemmel yemek yapardı :D ama duysuzdu umursamaz bişeydi
İyi ya da kötü bir şey demeyeceğim. Önemsediğim biriydi. Güzeldi benim için geçirdiğimiz zamanlar.🙃
Üzgünüm geçmişimde yer alan insanların çok sevsem de nefret etsem de dedikodusunu yapmak bana yakışmaz.
Her konuda iyiydi ama kibirliydi tek kusuru kibri olabilir iyi bir insandı
beceriksiz olduğu şey fazla anlayışsızdı bu olabilir mi
size tavsiyem geçmiş geçmişte kaldı önünüze bakın vede kimse hakkında konuşmayın
Kendince yalan söyleme konusunda becerikli sanıyordu ama maalesef beceriksiz
Temas bagimlisiyim. Orada Çek elini burada olmaz burada da olmaz olmaz olmaz olmadi
Eski sevgilinin dedikodusu yapılmaz çuk ayıp
Kız dedikodu degıl gerçekler bunlar. Yoksa tövbe bizene kım ne yapmış. 😃
Arkasından da konuşulmaz diyelim o zaman sjsjs
Hjhjh
Biz göreydik bari bu güzelliği 🥰
Cıksss 😂😂
Tühhh
Başkasının sorunları beni ilgilendirmez
😃✌🏻
Dedikodu ile pek aram yok..
Aa olur mu hiç. Dedikodu değil gerçekler dıyelım
Dayanamadın dimi🤭
Nasıl bırıydı anlat 😁
Anlık mı bu ve daha önceki yazdıkların
Kolay gelsin sana 🧚🏼♀️ görşrz
Cok vicdansiz cikti 😄
😂😂😄 nıye bee
Allah affetsin diyorum 3 evetle gidiyorum 😂
Nereye gıdıyorsun
Töbeee
Yorum yapmam eskilerle ilgili
Her şeyde iyi di sünepe
Sevgilim olmadı daha önce
Hiç sevgilim olmadı 😪
Vah vahh
Dalga geçme 😠
Peki tamam kızma 😂😂
Cinsin tekiydi.
Ölen kişi benim için çoktan bitmiştir..
her konuda çok iyiydi
Arkasından dedikodusunu yapmak karakterime ters
iyi sak…. so çekerdi rahmetli
Hiç bir sorunu yoktu 🙂
Sevgilim olmadı hiç
Beceriksizliği yoktu
Dedikodu sevmem
Yapmam öyle bir şey
Eski sevgilim yok.
Et bakamam küfür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?