Bir çoğumuz geçmişe dönüp pişmanlıkları, yanlış seçimleri, yarım kalmış yaşanmışlıkları değiştirmek ve hatta düzeltmek ister. Peki, geçmişe değil de geleceğe gidebilsen ve kendine bakma şansın olsa, şu anda ona ilk ne söylersin?
Gelecekteki halini görme şansın olsaydı ona ne söylemek isterdin?
Geçmişe dönmekten korkmam. Geçtiğim yolları biliyorum ama gelecekten korkuyorum. Bu gelecek kaygısı meselesi değil. Tek korkabileceğim şeyin, geleceğimi görebilmek olduğunu düşünüyorum. Dönüşmekten çekindiğim şeye dönüşmüş olmak istemiyorum. Elimden gelenin fazlasını yapacağım. Dönüşmemek için mücadelemi sürdüreceğim. Eğer gelecekte dönüşeceksem, bunu görmek beni korkutur.