
Bir buton var diyelim, gün tamamlanmadan 1 dakika önce bastığınızda günü sıfırlıyor fakat yaşananlar farklılık gösterebiliyor. Ne sıklıkla kullanırdınız?
#Yeterhayeterhayat

Bir buton var diyelim, gün tamamlanmadan 1 dakika önce bastığınızda günü sıfırlıyor fakat yaşananlar farklılık gösterebiliyor. Ne sıklıkla kullanırdınız?
#Yeterhayeterhayat
Çok sık kullanacağım kesin.
İyi bir günü tekrar tekrar yaşamak için mi :D Farklı sonuçlar almak için mi hahah
İkisi için de :D ama galiba en fazla çalıştıktan sonra bu kafa davul gibi oluyor, kimseyi duyasım gelmiyor, o zaman kullanırım
O işe yaramaz be. Aynı günü sıfırlıyor çünkü. Sadece çok ufak değişiklikler oluyor. Mesela 8 de uyanmak değil de 7 de uyanmak gibi. Ya da yürüyerek gitmek değil otobüsle gitmek gibi şeyler
İşte ben de çok yorucu şeyleri aradan çıkarırım djdh
Mantıklı bir bakış açısı evet. Gün içinde yoracağını bildiğin şeyi basitleştirmek için kullanmak. Buton buton olalı böyle işkenceye uğramadı 😂
Benim yüzümden mi işkenceye uğruyormuş, bak hele sjdjs
Teşekkür ederim ✌️
Ricaalar efenimm
Elimi betondan çekmezdim👉
Beton ne ve buton😁
Beton yetmez diyosun haha
Lan ne alemsin😂😂❤️
El alem işte hahah
Öyle mi olduk hadi bakalım 😁
Hemen bir kaç soru aç artık senin soruların altına da kızıl kalpler atalım olmuyor böyle hahah
Bana soru bırakmadın ki mübarek günde 5 tane atıyorsun😁 hadi fikir bul soru sorayım 😂
Arkadaşlarınızın size kırmızı kalp atmasına ne tepki veriyorsunuz diye sor hahaha
Oldu adım çıksın birde hahah
Bu konuyu akşam konseyde ele alalım. Şimdi dışarıda işlerim var akşam çayı koy devam ederiz😂
tmaamdır hadi bakalım :D
Sözde soru bulacaktır misafirdi, sohbetti seni unuttuk. Affola🙏🏻
Cevap
17Cevap
Kullanırım kafama göre
20 yıl öncesine gidebileceksem eğer kullanırım neden olmasın..
Yok öyle bir seçenek. Aynı günü sıfırlıyor tekrar. Bozacaksınız butonu eni sonu
O zaman kullanmam.. Çünkü hayatım da sevdiklerim var.. Onlarla geçen her saat her dakika çok kıymetli..
Basmam yahu hemen bitsin günler çabucak geçsin hemen ölüp gidelim ahdjs
Ağzından yel alsın kız sonra kim eşleştirecek bizi hahah
Olur mu mahrum kalırız. Senin soruların sayesinde kaç tane beleş kahve içtim biliyon mu sen :D
Hiç içmedim daha kız sakin ol belki içerim diye hepsine geliyorum ahhaah
Bi daha sorarsan beni etiketle ki ilk yorumu atabileyim. Geç geliyorum kapıyorlar hepsini :D
Ben de diyorum niye kahvesizim hahaha
Atlamamışım. Gizli olarak gelmişim hahaha
Keyfim kaçaktı gittiğim bütün sorulara gizli olarak gittim seninkine de öyle gelmişim işte ne vuruyosun yüzüme gelmişim sonuçta hıh :D
Sorularıma gelen bütün gizlilere sen misin heloşi diye sorarım ben de çok mu zor hehehe
çıkmışım gizliden ve tekrar yorum atmışım e hani görüş? hala yapmadın :(
Kiim ne zannederse zannetsin nolcak sanki :D Ben xper 6 iken de senin sorularına geliyordum şimdi de geliyorum ne var bunda :D
M moddun galiba ya hahaha şu bereli türkan fotosu vardı :D
He yav 7-8 ay olmuş ben siteye döneli hayret normalde 1-2 ay takılır kaçardım bi daha :D
Modum iyiyken hemen sor sonra düşük olunca gizli olarak gelmek zorunda kalıyom :D Sorarsan da etiket atmayı unutma he :D
Kız bı sürü kişiyi takip ediyom diye bildirimler kapalı gelmiyor ki 😂
Yarabbi Şükür 😂
@Hilmi_Can evet ya aslında hiç sevmem bunu da bakma eşleştirme soruları açıyor bana birini bulur diye şaapmıyom sürekli çekişiyoz biz :D
Ben esra erol izliyordum bilmiyom sabahların sedasını :D :d :d
Haftada 1 kez kullanırdım o butonu benim haftanın bir günü berbat geçiyor.
Hangi günü o :D
Sıfırladıktan sonra tekrar aynı günü yaşayacaksak ben o butonu alırrr çöpe atarım
Yok be resetleniyor gün. Mesela birinde 8 de uyanıyon birinde 5 te falan :D
10 da uyanayım
yok en geç 08.01
Barışma kötü bir şey gelirse veya o gün aksilik olursa basardım.
barışmak niye kötü olsun reomm
evet hadi linç et hahaha
Hocam forward tuşu yok mu be ya da next day :D
Harword tuşu kalmadı canım stanford verelim kesmez mi?
Stanford bridge ise olur :D
Imperial College Londra'ya düştü tek kelime daha edersen Seni karabük üniversiteye yollarım asldkjaklj
Ney karabük mü neyyy :D Peki tenime kömür neyin sürsem bu işten kazançlı çıkmazmıyım sence :D
Valla tenine kömür surenlere yakalanmazsan işe yarar gibi 😂😂
Moscow technıcal university olmaz m ıya :D
Karalök diyorum bak aşsldka
TAmam tamam imperial londra iyidir :D Sağol
Yaşadığım günler bitene kadar. Sıfırladım ulan hepsini
Öyle olmuyor yalnız. Aynı gün için geçerli promasyon :d
Soru net sincapi yaşadığınız günü diyor yaşamadığınız günleri demiyor hehehe
sıfırlayınca opsiyonel olarak değişiyor
Hiç basmazdım bi an önce çekip gidiyim şu dünyadan next next next 😂
Öyle olmuyor be :D Bastıkça başa sarıyor :D
Nerden icat ettin şunu kabus gibi hhshl
Ne bilem esti öyle :D
Tuzun kuru herhalde burada bitsede gitsek diye bekleyenler var 😃
Yoooo benim canım yok mu sizinki can benimki patlıcan mı he :D
😃😃
Ne zaman sinirlensem sıfırla gitsin modu olurdu
Biri resimlere laf edince misal. Halbuki hepsi şah eserr :D
İleri alma imkanida yok mu yaov?
Degistiribileceksem sık sık degistiririm.
şu an ihtiyacım yok ama geçmişte basmak istediğim günler olurdu.
Haha öyle birsey olsaydı her kötülük yaptıgımdan sonra kullanırdım
Kullanmazdım hiç. Gün başa saracak tekrar tekrar aman kalsın.🤦🏻♀️
Şu sıralar basacağımı sanmam. Resetlensin istemiyorum hiçbir şey.
Ben hiç basmam yani belki üzgün olduğumda binde bir çünkü yaşamın anlamı hergün farklı birşeyler yaşamaktır
Aha sı*tım dediğim zamanlarda basardım. Çok sık değil yani buton tozlanırdı. Ayda 1 belki 😂
Sanırım sürekli basar butonu bozardım😅
zamansal paradokslar üretecen dur la hahaha
Dormammun kim senin hayrola aşldksa
Parmağımı oraya dayardım 🤣🤣
aynı dakikada sıkışırdın dur yapma hahah
🤣halay çekiyorum karışma
Öyle bisey istemezdim sanırım
niye ki
Acı tatlı yaşadığım anılarımı niye sileyim ki
Haftada bir kere basardım..
Bence en az 1 kez
Olabilir..
Her gün basarım
O kadar yaşamışım ya neden sıfırlayayım
Butonun repair hakkı var mıdır?
Her gün
Yeniden aynısını mı yaşayacağız peki.. basmam… 😅
Çok kötü gün geçirirsem, aksilikler olursa
Aynı günü tekrar tekrar yaşamak istemem
Biraz geriye gider butona basardim
Günde bir kere basardım
Gün kötü geçerse 😂
Muhtemelen her fırsatta kullanmak zorundayım
Hiç bir zaman basmazdım
Çokk sık kullanmazdım
Kötü zamanlarda basardım
Basmam ben
Tamam ne kızıyosun
Delirttiniz len beni
Kaç kere 😂😂
saysam annemin market lisesi gibi sıra çıkar
Islak iftira ben pc de iş yapıyordum 😅
kurutma makinesini getir kwkdks
Kaçak var onda çarpıyor 😂 rambo muyum la ben haha
Dila kent ajhaja
O kim inan bilmiyom denk geldi aradığım başlıkta onu attım :D
Çocukken onu izliyordum😹
Tam olarak ne zaman aşlsdaslşkjd
3-4 sene önce ajjajaj
geçen yıl deseydin kahkaha atardık aslkdj
Geçen yılda çocuktum😹
İşte buna gülerim hahahah
Aaahahhahahaha
Sadece deprem sabahı
Başımız Sağolsun <3
Ayda bir.
Olsa da muhakkak :D
la zaten zor bitiyor günler
Müdürle her tartışmamızda başardım 🙄🙄
Basmam ya bitsin şu hayat dikelim nallarımk
Asla dokunmam, ertesi güne geçiş butonu icat olsun
Her gün
Her gün basardm
Ay sürekli basardim
Basmam hiçbir zaman
Parmak orada kalsın
Doğa 🦋
sürekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar