Hayata geç kalmak kafaya takılacak bir şey mıdır?

Yani ben önce hayata yetişcemmdeee ohoo yaşamadıgı çok şey olmak önemli mıdır. Şimdi ben yetişmeye çalışırken de ölebılırm? Ozaman hiç yasamamıs olurum bu korkunç değil mi. Yoksa kafaya takmamalı mıyım yetişcem diye, anı mı yasamalıyım?

Hayata geç kalmak kafaya takılacak bir şey mıdır?
Cevapla