Çirkin insanlarla iletişim kuramıyorum, yanımda bulunmalarından rahatsız oluyorum neden?

Dalga falan geçmiyorum dkkf üzülüyorum sonra da haklarında öyle düşündüğüm için. Yanımda çirkin arkadaşımla yürümekten bile utanıyorum.

Çirkin insanlarla iletişim kuramıyorum, yanımda bulunmalarından rahatsız oluyorum neden?
Güncellemeler
1 yıl
Algı başarılı dkkd kendini çirkin hissedenler döküldü shksödf
Çirkin insanlarla iletişim kuramıyorum, yanımda bulunmalarından rahatsız oluyorum neden?
Cevapla