
- Aldatan yalan söyleyen tiplerin hepsi kendisini haklı sanıyor. Yalan söyleyenlerin yalana tahammülü yok aldatan bile sadakat bekliyor. Hiç mi özeleştiri empati yok acaba bunlarda 🤔

Bu psikolojik bir durum. Altadanlar vicdani ni rahatlatmak için haklı olduğunu savunurlar.
Yalan söyleyenler herkesin yalan söylediğini düşünürler.
Kendi yaptıklarını karşı tarafta yapıyor sanıyorlar genelde birde pişkin pişlin herkes aldatıyor diyenleride var
Kesinlikle,
Cevap
3Cevap
Tabi ki yok, sacamalama, herkes herşeyi yapmayi kendinde hak görüyor ama kendine yapilincaaaa oooouuuuuuu
Aynen dediğiniz gibi oluyor
Sadece aldatan yalan söyleyen tipler diye sınırlamayalım. Ben kendini haksız gören birisini henüz görmedim : ))
insanlar doğası gereği kendime sevme ve haklı görme eğiliminde, yoksa yaşayamaz intihar ederler. Hakli olduğunu düşünmek iyi hissettiriyor.
Çok iyi bilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?