Güzellik takıntınız var mı? Varsa nasıl başladı?

Benim ortaokulda. Güzel bir kızdım ama lise 1 giden aşırı narsist, yakışıklı ve popüler bir çocukla çıktım. Bana güzel olduğum halde toksik davrandığı için böyle olmadığına inandım ve üniversiteye kadar aşırı derecede güzel olmak, sürekli güzel görünme takıntım vardı. Üniversiteye gittiğimde bunun travma olduğunu anladım ve hemen kendimi geliştirmek için uğraştım. Kadınların toplumda yaşadığı böyle küçük çok fazla öz güven kırıcı şeyler yaşadığını gördüm. Ya sizce?

Güzellik takıntınız var mı? Varsa nasıl başladı?
Cevapla