Bence bu hayatta insanın başına gelebilecek en güzel şey, kendini gerçekten anlayabilmesi ve iç huzurunu bulabilmesidir. Dışarıdan ne kadar başarılı veya mutlu görünsek de, içeride bir denge yoksa bu hiçbir anlam ifade etmez. İnsan, kendiyle barışık olduğunda ve ne istediğini net bir şekilde bildiğinde, hayatın diğer güzellikleri de daha anlamlı hale gelir. Sevdiklerinle paylaşmak, gerçek dostluklar kurmak, hayallerine ulaşmak gibi güzel şeyler de bu iç huzurun üstüne inşa edilir. Çünkü insanın en büyük yolculuğu, kendini keşfetmektir. 😊
İnsanlarla çıkar ilişkilerine girene kadar fark etmeyiz bizi anladıklarını düşündüklerimizin renklerini. Sanarız sadece. Zira; açılan yaralar her zaman en iyi tanıyanlara aittir.
Güzel olan tüm bunlara rağmen gözlerinden eksik etmeyeceğin umuda sahip olmaktır.
2
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Açılan yaralar en iyi tanıyanlara aittir. En iyi tanıyıp yok gibi davrananlara. Evet. Katılıyorum.