Sürekli al al diye zorluyodu çok seviyorsa balina bulsun kendisine
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Eski sevgilin anlamıyor demek ki kızın iyisinden gadası
Hayır normal bir kilo
senden kilolusu balina olmuyor ama sen s. l. k oluyorsun bu gozle bakiyorsan. trip atacagina ona soyleseydin insan gibi dusunce aktarimi diye bir olay var inaan olamadigi seyin hasedini cekiyor anlamiyorum
Millet bana çubuk diyince hoş ama
ben oyle bir sey demedim. en azindan hayvana benzetmemisler oyle dusun.
Emin ol leylek diyen oldu zürafa diyen oldu
ama kiloluyu ovmezler zayifi overler o yuzden kiloluya yapilan hakaret saha goze batiyor
Gayet iyi. 70 kilo olup da beğenenler var. Seni beğenen böyle beğensin. Safinaz gibi olmayan gerek yok. 😂
Çokta umrumda
Yani takma kafana:)
Seven sevdiğini her haliyle sever başkaları için değişmek zorunda değilsin ki 55 gayet iyi bir kilo kilo alma bence sonra pişman olabilirsin
Kilo bazı kadınlara gerçekten yakışıyor bazılarında kötü duruyor zayıflıkta öyle bazılarında iyi bazılarında kötü
Değil. Boş ver başkalarının düşüncelerini, sağlıklı olduktan sonra önemi yok.
Begenmiyorsa neden sevgili oluyor sacmaymis sevgilin
Erkeklerin kilo al kilo ver makyaj yap şöyle yap deme cüretinde bulunmalarına şaşırıyorum. Önceden asla diyemezLerdi böyle şeyler.
Bence doğru bir karar vermişsin
Boyun kaç?
175 canım
Benim gibisin. 😃Bunu ben de geçmişte yaşamıştım. O zaman ben de bozuluyordum da şu an gülüyorum. Elimden tutuyordu , ellerin ellerime batıyor. Biraz kilo al. Eldivenle tutuyordum kış mevsimi oldıuğu ve ellerim devamlı üniversite okuduğum şehirde soğuktan çatlayıp durduğu için. Bu defa da senin elini değil , eldivenini tutuyorum oluyordu. Allah’ın dengesizi ! Ne yapsam olmuyordu. 😅😅Yani sırf o da değil. Sonradan toplasa da sinemaya gitmiştik. Şu önden uzun, arkadan kısa küt kesim var ya kızın biri öyle kestirmiş saçını. Kıza da yakışmış. Ben , o modeli kullandım lisede ama bana yakışmıyor. O da sen de öyle kestirsene dedi. Ben de bana yakışmıyor dedim. Böyle güzel dedim. Sonra bence de oldu. Öyle madem niye öyle diyorsun? 😅😅Hele hele biz onunla evlenene kadar arada bir konuşup durduk. Şu an yazsam yine eminim ki konuşur ama ben numarasını sildim. Zaten evlenmeden önce ilk bana geldi o teklifle. Ben istemedim. Neyse ara ara evlenene kadar konuştuk dedim ya bir keresinde de saçlarını siyaha boyatsana. Zaten orijinal rengi değil diyordu. 😅😅Ben , hâlâ hiç saçımı boyatmadım ama saçım boyalı da oldu.😅😅
Yani erkekler maalesef ki memnuniyetsiz varliklsr
Aynen. Çevremde başka örnekleri de var bunun ama buna dair kapatılan hesabımda bir soru sormuştum ve hepsi inkâr etmişti. 😅😅
Kız ay aman bırak ya kendi tiplerine baksınlar önce yamuk kıllı vücutlarına baksinlar
Hahahaha aynen öyle canım
Balina bulsun kendine 😂
Bende aynısını dedim
Zaten ona gülüyorum ya bende efsaneydi
😂😂😂
Al al biraz al 55 çok az kabul olmaz 😀
Çokta umrumda
Umrunda olmasa soru sormazsın herhalde diye düşünüyorum 😀
Abi çok iyi ideal kilo keşke bende 55 kilo olsam
Ah bide beni begenmiyolar 🫠
Neyini beğenmiyorlar ki kilonumu
Evet canım
Oo 55 Samsun iyisin iyi.
Dimi ya boyumuzda var daha ne olsn
Boy kaç
175
Vooo
Yes
Benden uzunsun helal olsun
Harbi mi ya
Hee ya akşam akşam aldığım üzücü habere bak şimdi
Ahahaha neden üzüldün ki
Ayrıca benim burnum seninkinden de guzel
Ok
Iyy tamam be git
Bundan daha zor olursa kemik gibi olursun
Yok sabitm ben hatta 58 59 bile oluyorm ara ara
Boyun ne kadar ki
175 im
62’ye kadar kilon normaldir boyuna göre tabi
Alamıyorum almakta istemiyorum açıkçası
Belki yaşadığın stresten dolayı almıyor olabilirsin eğer ki böyle kendini fit ve sağlıklı hissediyorsan almamak normaldir
Stres yaşadığım doğru ama küçüklükten böyleyim
Zaten bu stres insana çok şey ya kazandırıyor ya çok şey kaybetiriyor
Sorun genetik
Elinden geldiği kadar kendini stresten uzak tutacaksın ve hiçbir şekilde hiç kimseyi kafana takıp oralı olmayacaksın bu hayat kısadır hayatını en güzel şekilde yaşamaya elinden geldiği kadartan özen göstereceksin
Teşekkür ederimmmmmm
Rica ederim bir Sağlıkçı olarak bunları söylüyorum
Bazen insanın elinde olmayan sebeplerde olabiliyor
Sanmam ama senin elinde olabilir sağlığını etkileyecek ne varsa kendinden uzak tutmalısın bunu istersen yapabilirsin
İşte diyorum ya bazı şeyler vardır istesende olmaz üzülürsn
Ya onu biliyonmu ama şöyle bir şey var her ne olursa olsun hiç kimse ne senden ne de sağlığından daha değerli olamaz Allah’tan hallettik inşallah Allah
İnan her gün annem bana diyo bunları
Olması gereken de bu aslında insanları kendini sevin de ne değerinde ne hayatına karışma al sana yorum yapmasına asla izin verme gün gelecek biz bu dünyadan gideceğiz geçen günlerin değerini bilmek lazım
Ya aslında doğru düzgün insanla hiç karşılaşmadim soruda da anlayacağın üzere hiç iyi ilişkiler olmadı hep bi yalancılık hep bi farklı amaç
Zaten bu zaman doğru insan yok ki doğru ilişki olsun ben de aynı senin gibi düşünüyorum insanlardan elimden geldiği kadar bu yüzden uzak duruyorum
Nereye kdr ki
Peki düşüncelerime hitap edecek biri olana kadar yapacak bir şey yok her gün ilişki kurup insanların ağız kokularını çekeceksin en doğrusu beklemek daha mantıklı
Kimseye şans vermeyerek konuşmayarak nasıl olacaksa bilm
Bilmiyorum
Bence gayet iyi canım
O anlamıyor bence zayıf daha iyi
Kimse kimsenin kilosuna karışamaz
Eski sevgilin olması güzel bişey
Hayır tam yerinde bir kilo
Ben de 55 kiloyum, ideal bence
Kıvırcık reis sakin, kilon iyi
Birinin beni değiştirmeye çalışmasından nefret ediyorum
Değişme, yol ver gitsin
Ahahah verdik zaten
https://www.youtube.com/watch?v=ninWM_pCwAA
Kötü değil zayıf severim ben
Kilon gayet iyi
ideal kilo bence
Evet canm
boy kaç ki
175 knk
bence iyi alabilirsin tabi 3-5 kilo ama zorlaması saçma
Max 58 e cikabiliyorm
60 olsan güzel olur bence
Yok istemiyorum
Sonra gobeklisin diye begenmezler erkeklerin işi gücü belli olmuyor
hhah gobek olmıcak tabiki
Al iste bak
:) ama öyle
Bende uzun kaslı arıyorm normal dimi
evet normal
İyi
aradıgın benim :)
Değilsin
diyosun
He zayıfsın
Tamam 100 kilo manit yap
Tamam iyisin sksnskks
Boyun kaç ki
175
Boyuna göre kilom manken atarında 60-65 daha makul olur
Yok sevmem
Boyun kaç ki
175 canm
Biraz evet zayıf kalıyorsun ama seni değiştiriyorsa sen de erkeği değiştir
Askm benm genetik alamıyorum yıllardır böyleyim aslında kötü goruntumun olduğunu düşünmüyorum ama değiştirmeye çalıştı evet
Pp deki sensen hiç öyle göze batan bir zayıflığın yok aksine çok hoş duruyor aşkım, alamıyorsan da olmuyordur ne zorlican kendini, kilona göre mi evleniyor bu beyinsz bırakman iyi olmuş
Benim canım teşekkür ederim 🌸evet sürekli ye ye diye zorlardi maalesef en son dedim ys ben alamıyorum diye bi triplendi falan
Ayşş tribini yesinler onun
Ahahaha askm çok şey varda diyemiyom desem bana küfür edersin nasl dayandın diye😂
Boy kaç?
175
Aslında gayet güzel kilon boyuna göre. Ama balık etli sevenler için değil.
E o zaman niye beni seçti hala hala gitsin balina bulsun
Yani bir hevesle seçiorlar sonra değiştirmeye çalışıyorlar... Her konuda...
Beni beğenen böyle beğensin bi zahmet
Bence güzel almayın kilo
Gayet güzel
Zayıf adamdır
Bende 55 olmak istiyorum kilom gayet iyi
gayet ideal
Bende 55 kiloyum ideal bence
Hafif kilo iyidir.
Eski olarak kalsın
Boyun kaçtı
175
Aslında boyunla kilon uyumlu
Saçmalamiş
Çiçek gibi kızsın