Her şeyim var mutsuzum çevrem yok diye olmak zorunda mı?

Arkadaşlar iş yerinde herkesin iş cıkısı planları oluyo ben direkt eve geliyorum, asosyalim. Sizce hiçbir şeyi kafaya takmadan kpss ye mi odaklanayım cunku asgari ücrete çalışıyorum ve yükselme şansım yok. Çok boş zamanım var, yalnız mutlu olabilir mi insan? Ailemle yaşıyorum en büyük sıkıntım kendimi sürekli baskaları ile kıyaslamak

İnsanlar tarafından bende sevilmek istiyorum
Güncellemeler
1 yıl
27 yaşındayım
Her şeyim var mutsuzum çevrem yok diye olmak zorunda mı?
Cevapla