Ugg botları ben ortaokul yıllarından beri severek giyiyorum, yıllar sonra yine neden akım oldu bilemedim neyse. Listeyi fulledim bir tek pandora bilekliğim yok onu da sadece karardığı için almıyorum. O kadar para ver gidip kararsın falan aşırı saçma geliyor onun yerine her zaman altın tercih ediyorum. Popüler kültür kölesi olmaktan niye utanayım ki hem popülerim hem kültürlüyüm bence olmayanlar utansın asdjkl. Dyson süpürge bu arada istek değil ihtiyaçmış bebeğim olduktan sonra anladım normal süpürge ile çektiğim yeri tekrar Dyson ile çekince çıkan toza inanamazsınız. Düzleştirici olarak Dyson asla tercih etmem, 2 kez denedim asla jilet gibi düzlük yapmıyor. Benim saçım kıvırcık onu da göz önünde bulundurmak lazım. Remington candır. Stanley termosum kalp ben oh be sabah koyuyorum kahveyi 8 saat sonra bile hala sıcak sıcak içiyorum. 3 tane farklı marka termos denedim 2 saat sonra kahve ılık bir hal almaya başlıyordu maalesef param çöp. Pratiklik açısından airfryer mutfakta elim ayağım oldu cidden iyi ki almışım diyorum 2 senedir. Dubai çikolatası abartıldığı kadar güzel değil, sevmedim aşırı bayıyor bence. Jalepeno zaten yıllardır yiyoruz burgerların içinde olmadan yaşayamam diyeceğim bir turşu değil.
Stanley termosum var. (10) Yok ama uzun zamandır istiyorum ama bugün baktım hatta kararsız kalıyorum o yüzden erteliyorum alacağım ama istiyorum
ugg bot yok alsam mı diye düşündüm annem tarzın değil dedi
Pandora bilekliğim yok altın var
Airfryer kullanıyorum. Kullanmıyorum Kızılcık şerbeti izliyorum. (10) Bitcoin/borsa yatırımım var. ( yok) Jalapeno yedim. (bu ney ki bilmiyorum ) Sevgilimle TikTok akımı çektim. ( hayır ) t
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Bende evimdeki Dyson dan dolayı 10 puan çıktı ama bunu kabul etmiyorum.
20 yıl önce çocuğuma alerjik astım teşhisi koyan uzman hekim tıpkı bir reçete yazar gibi evde almam gereken diğer birkaç önlemin yanında Dyson ın allerji için özel bir modelini de almamı söylemişti. O zamanlar şimdiki gibi hepa filtreli süpürgeler yaygın değildi.
Ve o Dysonı hala verimli şekilde kullanıyorum.
Bence günümüzde satılan kablosuz dysonlar popüler kültür etkisiyle alınmış olabilirler.
Alakası Yok hocam 🙂 öyle bir makine değil ki bu yağ kullanmadan da pişiyor ayrıca spreyi var bunun üstüne sıkıp karıştırıp zeytinyağı makinaya alıyoruz erimiş kaşar bile olsa pişme sonrası sıcak suyla kolay temizleniyor 😀
Dediğiniz tür video değil bu fakat şunu söylemem gerek et balık vs yapsam bile içinde 175-185 arası tutar iki kullanım da bir temizlerim aynı ürünse yaptığım tabi sıcak suyla kaşar dahi kurumuş olsads materyal sayesinde kullanılan kendi kendine yapıştığı yeri bırakıp tek sürtme de gidiyor süngeri hocam 🙂 kullanımı doğru olursa sağlık olarak en iyisi emin olun ve kesinlikle öneririm balık ve but vs bambaşka oluyor yayın balığı vs
jalapeno yiyorum peynir dolgulu tavsiye de ederim lezzetli. Oda mı moda olmuş. Ben 20 senedir kullanıyorum. Gerisi bende yok sıfır. Ordan bir on puan var ama sayılır mı hocam.
Sıfır ama elimde olsa o dubai çikolatasını yicem tatmak için, güzel olduğunu da düşünmüyorum gerçi, çikolata kaplamalı saray helvasının yanına yaklaşamaz.
Off saray helvası o ağızda dağılan pişmaniyemsi tadı öff bir de çikolata kaplamalıysa muhteşem bir şey ya dubai çikolatasının iyi pr çalışmasını yaptılar, şimdiye saray helvasının adı çıkmış olsaydı millette dubai çikolatası alacak yüz kalmazdı. Ne var sanki içinde, fıstıklı kadayıf? Ama saray helvası öyle mi, üstüne fıstık da serpiliyor üstelik. Gerçek bir gastronomik mucize.
Bitcoin olayı üniversite döneminde bitti benim için yani 2010 2015 arası ayrıca jalepone biberi çooook uzun zamandır yiyoruz biz şimdilerde sonradan görmeler gurme kesildi biz Eskişehirden getirirdik hatta meze olarak
dağ adamıyım ete yumulurum. çökelek çocuyum çikolata çocu değilim ömrüm mücadele ile geçti tecrübelerim sizin yaşadıklarınızın 1 de 1000i Çok şükür kazaya da belaya da hayırada çok şükür
Dubai çikolatası tüketici davranışları açısından gerçekten araştırılması gereken bir konu ve bu konuyu araştırıp yazacağım makaleye destek sağlamak isterseniz sadece beş dakikanızı ayırarak anketime katılabilirseniz çok mutlu olurum. https://forms.gle/RzqRhAyuhebtwydm9
Dubai çikolatası yedim yemez olaydım yediğim en kötü çikolata🤮 Jalepon turşusu yedim. Özellikle et yemekleri, baklagil ve kısırla harika gidiyor 😋 Puanım:20😁