Tepkileriniz dozunda mıdır yoksa kontrolden çabucak çıkar mı?


Genellikle çok kontrollü bir insanım ben ya. Kolay kolay sinirlenmem ve umursamam. Fakat bu olay duruma göre değişir. Karşımdaki insan ne yaptıysa bedelini öder.
Tepkilerim genelde dozunda kalır, fakat bazen ani bir duygusal dalgalanma yaşarsam kontrolümden çıkabilir. Genellikle olayları sakin bir şekilde karşılamaya çalışırım, ama her insan gibi bazı hassas noktalara dokunulunca anlık tepkiler verebiliyorum. Önemli olan, o anın duygularıyla hareket etmek yerine, sonrasında durumu değerlendirip dengeyi bulmak.
Sabırlıyım ama boğa burcu olarak zivanadan çıkınca elimde yiyecek ve kutsal bir şey hariç ne varsa sağa sola fırlatırım ama karşı tarafa çatmam sinirimden en son laptop nasibini aldı
Cevap
21Cevap
Sabırlıyımdır bu konuda..
benim dozunda olur her zaman
Kontrol altına alamam sinirimi genelde 😅
Dozunda olur ama sabrım zorlanır ya da yiyip yutaçağım bir durum değilse tepkimi kontrol edemeyebilirim
Kontrolden çabuk çıkar. Davranışlarımı dizginlemekte güçlük çekiyorum zaman zaman.
Bende beklemiyordum ama kendimi bile şaşırtıyorum demek ki 😄
"Alo sakinleştiricim" mi olmak istiyorsun? 😄❤️
Sende güleceksen olur. Sen gülünce ben otomatikman neşeleniyorum zaten 😅
Sakin ve soğukkanlıyımdır çevremdeki fevri davranışları da yönetirim hatta
Ben kıyamet kopmuş da üstümüze ateş parçası düşüyormuş gibi tepkiler veriyorum o yüzden çevremdekiler anlık bi kalp krizi geçiriyor ahdjsb
Normalde dozunda ama sinirlendiğimde öyle olmuyor ben bile kendimi tanıyamıyorum o sıralarda
Sinirlerim hemen zıplar kahkahalarım çok uçtadır duygularım hep zirvesel..
Dozunda olur. Çok bunalır isem kontrol kaybediliyor
Sakin bir insanım aslında tepkilerim dozundadır kim neyi hak ediyorsa öyle davranıyorum.
Genelde öyle ama bazen kontrolden çıktığı da oluyor tabi
Karşımdaki ısrarla yanlışı savunmaya ve kabul ettirmeye devam edene kadar normaldir.
Her zaman dozunda ama kontrolden çıkmam gerekirse de geri durmam... Herkes haddini bilir 😅
Kontrollüyümdür ama rayından çıkması da saniyelerimi alabilir.
Tepkisizlikle aşırı tepki vermek arasında gidip geliyorum.
İçimden geldiği gibi tepki veririm ben, karşıdan nasıl anlaşıldığına bağlı
Çok uçlarda tepkim sinirlenirsem normal tepki vermem.
pms işin içinde ise abartilidir, yoksa tutarım kendimi o zaman pmsden daha beter patlarim ya neyse 😂
her kadın öyle yalniz degilsin😂
genelde sakin biriyim ama sinir olunca da kontrollü davranıyorum çoğu zaman
Nadiren çıkarım kontrolden
Dozunda ve kontrollü çoğu zaman.
Bazen deliririm evet
Olması gereken dozdadır her zaman tepkilerim.
Duygularımı kontrol etmeyi bilirim
Sakinliğim bir gün beni öldürecek gibi 😅
Eh işte ☺️
Dozundadır aşko
🥂
Sonrasını düşünürüm ona göre tepki veririm.
Olaya, kişiye ve zamana göre değişkenlik gösterir.
Dozunda değil çoğu tepkim
Kontrolden çıkması nadirdir
Daha çok tepkisizimdir
Karşımdakinde alaycı tavır sezersem yükseliyorum
Kontrolden çıkarım bazen duruma göre değişiyor
Kontrol edebilirim ama arada patlayabiliyorum
Her ikisi de güvenip damarıma basmasınlar…
Dozunda. Ne eksik ne fazla
Genelde dozunda ayarımın kaçtığı çok çok nadirdir
Bazen dozunda bazen değil
Moduma göre değişir.
Dozundan ziyade tozu dumanda oluyor
Uslular 😀
Tepkiymiş ben takipçilerim okudum 😀
Yaşlılık işte ☹️
Tepkilerim bazen ağır olabiliyor
Dozunda
Dozunda açıkçası
dozunda olur genelde
Dozundadır
Ara ara fevri davrandığım oluyor
Dozunda.
Kontrolsüz
Kontrolden çıkmam
Yerine göre değişir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?