Canım vicdanım yüzünden yaptım kendimk degersiz kullanılmış hissediyorum ne yapmalı?

Çocukluk arkadqsim 2 defea derdimi önemsemedi b2n o zor donemdeyken suremli bahane buldu merak etmedi aramadi bile ama ben ona bu yoğunlukta olmayan vakti yarattim cok derrdini dinleyip care buldum ama karsiligini alamadigim halde bu gun vicdanima yeniden yenilip yardim ettim aynisini daha once bir arkadasima daha yapmistim dertli insana kiyamiyorum ama onlar benim derdim olsa ciddiye dahi almıyorlar bu huyumdan nasil kurtulurum
Canım vicdanım yüzünden yaptım kendimk degersiz kullanılmış hissediyorum ne yapmalı?
Cevapla