Kadınlar erkegi anlamasi neden bu kadar zor sizce?

Erkek olarak empati yapmak istiyorum. Neden zor bu kadar? Kadın zayıf deseler de bana tersi daha güçlü ve dayanıklı geliyor. Sizce erkekleri anlamak zor mu bu kadar? Kadinlasmak kadını anlama da bir adım mı?

Kadınlar erkegi anlamasi neden bu kadar zor sizce?
Cevapla