Kişilik & Karakter Kazananlar kulübünde mi, Kaybedenler Kulübündesi. ? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor kazandık diyelim de maç 90 dakkaİnsan bazen kazanır bazen kaybeder, bu aralar hangisi sizde? Kazananlar kulübünde mi, Kaybedenler Kulübündesi. ? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Kaybettim maalesef 1 0 Yorumla
dilaylaylla Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 539 cevap paylaştı. Kaybedenler klubündeyim 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Yarın kulübünde olmak daha çekici geliyor Yorumla
Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl BerabereBu arada sevgilin gelmiş😂😂 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Sevgilim kim? 😄 Yorumla Yaban00 1 yıl Gizli bir hayranın, yorumlarda gördüm😂 Yorumla Soran 1 yıl Haydaaaa Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Sevgilim..bol şans.. 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Sevgilim mi ooo gizli mektup mu😂 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Solan çiçekler kulübü 1 0 Yorumla
_ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Galatasaraylıyım bu da çoğu zaman kazanmak demek. 2 0 Yorumla
Zevkli034 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kaybedenler diyeceğim ama ya o beni kaybettiyse 😉 1 0 Yorumla
-Lili- Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Ben hep kazanırım 1 0 Yorumla
gulsuberenkolsuz Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 77% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kaybedenler 1 0 Yorumla
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Kaç kaç maç 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kaybettim maalesef
Kaybedenler klubündeyim
Yarın kulübünde olmak daha çekici geliyor
Berabere
Bu arada sevgilin gelmiş😂😂
Sevgilim kim? 😄
Gizli bir hayranın, yorumlarda gördüm😂
Haydaaaa
Sevgilim..
bol şans..
Sevgilim mi ooo gizli mektup mu😂
Solan çiçekler kulübü
kaybeden çoğunlukla
Galatasaraylıyım bu da çoğu zaman kazanmak demek.
Kaybedenler diyeceğim ama ya o beni kaybettiyse 😉
Kaybedenler kulubundeyim
4ver Losers Club
Ben hep kazanırım
Kaybedenler
Kim kimi yendi ki
Beraberee
Kaç kaç maç
Değişir
kaybedenler