Kendini beğenmeyen öz güvensizler burada mı? Kızlar siz ne dersiniz?

Kendini beğenmeyen ve öz güvenim yok diyenleri anlamak güç. 1.48 boyum var, belimde skolyoz var ama spor yaparak toparlıyorum. Bu halde ben kendime aşığım. Kat kat iyi olanlardan daha iyi bir psikolojim var. Kız meselesine gelince; iki sevgilim ve birkaç flörtüm oldu, ki bunlar da güzel kadınlardı. Peki, dostum, problem nerede?

Güncellemeler
1 yıl
İlk 2 cevap pasif geldi aha ulan ne mallar var
Kendini beğenmeyen öz güvensizler burada mı? Kızlar siz ne dersiniz?
Cevapla