Güncellemeler
1 yıl
İlk 2 cevap pasif geldi aha ulan ne mallar var
Kendini beğenmeyen ve öz güvenim yok diyenleri anlamak güç. 1.48 boyum var, belimde skolyoz var ama spor yaparak toparlıyorum. Bu halde ben kendime aşığım. Kat kat iyi olanlardan daha iyi bir psikolojim var. Kız meselesine gelince; iki sevgilim ve birkaç flörtüm oldu, ki bunlar da güzel kadınlardı. Peki, dostum, problem nerede?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
burada vardır
Merhaba skolyozun Mac derece agrın oluyor mu doktorun ne demişti egrligin hattında
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!