Kendimi ne çok yakışıklı ne de çok çirkin hissediyorum ama kadınlarla aram yok ne yapmam lazım?

Başlıktada dediğim gibi egolu kibirli biri değilim ama çok çirkin olduğumuda düşünmüyorum neler yapılabilir konu hakkında
Kendimi ne çok yakışıklı ne de çok çirkin hissediyorum ama kadınlarla aram yok ne yapmam lazım?
Cevapla