Arkadaş oluruz dedik de niye hiç mesaj filan atmıyor bu şimdi?

Birisiyle tanıştım kendisi bir tanıdığımın arkadaşıymış öyle tanıştım kendisini en fazla iki kere gördüm arkadasımın yanında ve selamlaşıyorduk kızla sadece sonra arkadasım birden durup bize siz şimdi arkadaş mı oldunuz dedi bende bir şey demedim iki kere gördüğüm sadece selam verdigim birisi yani sonuçta kızda bir şey demedi baya durduk öyle sonra kız evet dedi bende bir şey demedim başımı salladım geçtim sonra işte gördükçe konuşuyorduk biraz da muhabbet kuramıyorduk ki derken ekleştik Instagram da filan bir gün bir şeyler içelim dedi bende tamam dedim sonra ne mesaj attı ne yazdı numarası zaten yok bende Instagram var sadece ekliyiz iki kere ben yazdım bir doğum gününü kutladım birde nasılsın diye yazdım kendi yazmıyor ee arkadaşımda bulusalım diyor bu yazmıyo etmiyor da ne bulusacsm ben bunla veya niye arkadaşız dedi yani

Arkadaş oluruz dedik de niye hiç mesaj filan atmıyor bu şimdi?
Cevapla