Bütün kadınlarda katil ve narsist erkeğe karşı ilgi var mı?

Her kadın faşist sever diyor sylia plath.

Acaba kadınlar o tarz erkekten çocuk yapamayacağı için mi daha eli yüzü düzgün kişilere yöneliyorlar?

Çünkü kadın ruhu kibarlığı ve centilmenligi eziklik olarak görüyor hep. maskulenite sayfalarında olgun yaklaş kadına, dengeli yaklaş dense de kadın aslında erkeğin içindeki o sinsiliği ve düşmanca bakışları erkeksi bulduğunu düşünüyorum.

Bütün kadınlarda katil ve narsist erkeğe karşı ilgi var mı?
Cevapla