Yetişkin olmakta zorlandığınız anlar oluyor mu?

Kendimi taze yetişkin olarak adlandırıyorum ve bu işe adapte olmak hala zaman zaman beni çok zorluyor özellikle hastalandığımda ve yalnız hissettiğim zamanlarda çocuklaşıyorum yakınlarımın ilgisine ihtiyaç duyuyorum bu beni zayıf hissettiriyor. Peki yetişkinlik başka kimseye ihtiyaç duymamak mıdır yoksa bunu acizlik olarak görmemek mi? Yetişkin olmak ne demek?

Yetişkin olmakta zorlandığınız anlar oluyor mu?
Cevapla