
En merak ettiğim sorulardan birisi 😂nasıl rahat edebiliyorsunuz

En merak ettiğim sorulardan birisi 😂nasıl rahat edebiliyorsunuz
Uykusuzluğa dayanamayacağım kadar bir haldeysem oturduğum yerde o zaman uyuyabilirim Onun dışında oturduğum yerde uyuyamam illaki bir yastık olmalı rahat yatabilmeliyim
Geçen gün denizde kayalıklar arasında dalgalarin sesini dinlerken uyuyakalmisim.🤣 Sağa doğru donsem denize düşecektim. Hareket etmemisim yatarken. O kadar rahat uyumuşum 🤣
Bu en çok işyerinde başıma geliyor desem yalan olmaz
Yürürken uyuduğumu biliyorum desem inanır mısın?
Evet askerde geldi başıma. 3 gün diye çıktık 6 gün sürdü keşif. Hava muhalefeti sebebiyle almaya da gelemediler. 80 km civarında yol yürüdük. Yorgunluk ve uykusuzluktan yürürken uyuyakalmışım 10-15 dakika :)
Teşekkür ederim ama mesleğim asker değil. Diğer insanlar gibi yaptım ve döndüm. :) Sağlık personeliyim. Sen de nöbet tuttuğunu söylemişsin, meslektaş mıyız?
Ahahah saygılar ve sevgiler 😅 flamingo duruşuyla uyuyan ekip arkadaşlarım var. 😂
Mental sağlık? Ben onu acil servise adım attığım gün bıraktım. 😅 O zaman benim için bir şarkı gönder de nöbetimize eşlik etsin 🙃
Müthişsin teşekkür ederim 🙃
Kararsızlık başa bela 😅
Ben teşekkür ederim 🙏 İstanbul'da değilsindir umarım?😂
Bahçelievler Devlet dersen siteden çıkış atıyorum. 😂
Hayat size güzel zaten ya. Önceden İçerenköy'den gidip geliyordum buraya ama yol inanılmaz yordu. Mecburen taşındım. Hayatımın en kötü karariydi. Değerini bil bulunduğun topraklarin. 😅
O pek mümkün değil yaa. 😅 Bu muhteşemliğin kıymeti nasıl bilinebilir ki? 😂
"Serumum bitti, ateşim yükseldi, üşüyorum pike getir, kolumda bir yanma var, Öncelik ver, ama benim evde engelli çocuğum var" gibi cümleler mi kurmalıydım? 😂
Ama sen çok ponçiksin. Bu cümleyi kuranların neredeyse hepsi yalan söylüyor. Gerçekten bu şekilde bir durumu söz konusu olanlar dile getirmeye bile cekinirler.
Başka bir gün tekrar konuşacağımız anlamına mı geliyor bu? 😅 Anlaştık o zaman.
O zaman müsait olduğunda tekrar görüşmek üzere 😊🤗
Cevap
37Cevap
Merhaba, hayır oturduğum yerden uyuyamam yani oldukça zorlanıyorum. Benim uzanıp uyumam lazım bir yere anca o şekilde oluyor.
Otobüs yolculuğuysa evet binmeden önce iki emedur alınca öyle bir uyuyorsun ki 😅
Valla bazen ayakta uyutuyorsunuz bizi otursak kim bilir neler yapacaksınız😀
uyuyamam ben genellikle
Yok ben keyif insanıyım rahatım çok önemli öyle bir köşede sızamam😅
Perişan uyku çok güzel oluyor ya. Özellikle şehir içi otobüste harika oluyor.
Evet :D kafa bir oyana bir bu yana sallanıyor :D
Çok yorgunsam uyurum, sınava hazırlandığım dönem gece ders çalışırken masa başında uyuyakalıyordum rezil uykulardı...
Uykum olunca oturarak ayakta yerde fark etmez uyurum 😅
hayır yerim değişince misafirlikte bile yatamıyorum
heryerde uyuyabiliyorum parkta bankta sahilde koltuk tezgahın üstü
Uyuyorum otobüste de uyurum herhangi bri yerde birinin omzuna yaslanarak da uyurum çok uykum varsa düşüyor kafam
Zor ve rahatsız edici uyumak kelimesi bile insanı rahatlatan bir şey ve rahatsız bir şekilde uyumak can sıkıcı
Çok yorgun ve uykusuzsam uyurum. Mevzu rahatlık değil.
asla , kafasını herhangi bir yere koyduğu gibi uyuyanlara imreniyorum
Yolculuk yaparken nedense uykum geliyor hep
En güzel uyku rezil uyku aşırı uykusuz olursam rastgele yerde çok rahat uyuyorum
Bir ara ders çalışırken uyuyakalmıştım bu şekilde.
Mutlaka yatmam lazim kendi yatagima. Otelde dahi uyuyamam. Yerimi yadirgarim.
Arabada uyuyorum ama Tren'de uyuyamiyorum son 2 yil... bilmiyorum neden
Uzun yolculuklarda bi uyuyorum ki valla yüzüm gözüm birbirine karışıyo akskdkfkfkfkf
Yorgunluk öyle bir şey ki ayakta bile uyuyabiliyor hiç bir şey hatırlamıyorsun
Hayatta uyuyamam :) Yatmam gerek. Uyku benim için yatarak gerçekleşen bir faaliyet :)
Annem bi uyuyor allahim tuhaf ya siz nasıl beceriyorsunuz bazıları hemen uyuyor yatınca mesela
Öğrenciyken otobüste çok rahat uyurdum hemen 😄
yorgunsam oyle bir uyurum kiiii ,😂😂
Uzantığım yerde bile uyuyamıyorum.
Hayır bunu asla yapamıyorum 😕
Evet özellikle iş yerinde :)
Mümkün değil uyuyamam. Uzanıp uyumam lazım.
Çok yorgun isem uyurum
Evet her yerde uyurum..
Çok uykum varsa uyurum
Uyurum ama boynum tutulmuş şekilde uyanırım 😅
😅😅😅😅
Bende o özellik yok yav
Rahat olması gerekmiyor ki.. Uyurum.
Yattığımiz yerde uyuyamıyorum ki
Evet rahatsız uykuya alışkınım
Tv izlerken geliyor..
Çok güzel uyurum
Uyurum ya hiç dert değil
Çok uykum varsa evet uyurum 😀
Evet derin bi uyku olmasa da sinerim…
Bazen evet uyuyabilirim
Her an her yerde 😀😀
Uykum varsa ortam fark etmez uyurum
Gece ise olabilir
Hayıır
Hayır uyuyamıyorum
evet çok keyifli
Sızarım..
Uyuyorum
Uyuya biliyorum evet
Sadece uçakta
Çok uykum varsa evet
imkansıza yakın
Hayır uyuyamam
Hayir
1 kere olmuştu
Hayır
Hayır uyuyamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?