Ruhuma iyi geliyorsun be adam.. 🩷🩵
- Sabahın ışığında da..
- Gecenin karanlığında da..
- Mesafelerin imkansızlığında da iyi geliyorsun.. 🫠🤗 @oɿƚꙅɘɒm 🫶🏻❤️

Ruhuma iyi geliyorsun be adam.. 🩷🩵

Hayır hayatımda ruhuma iyi gelen kimse yok maalesef. keza artık bir ruhum kaldığından da emin değilim. çünkü hiç bir şey hissetmiyorum hayatta.
Sadece canımın parçası değil, gözümün nuru, kalp atışım, ruhum, aldığım nefesim, herşeyimsin.
Tek doğrum ve iyi ki ♥️♥️ sensin
Canım ömrümün baharı iyi ki sen iyi ki.. 🫶🏻❤️
Rica ederim sevgilim.. 😍
Evet var nefesim yetmediğinde nefesim olan @pembikellerr
Maşallah o halde size.. 😊
@_seviyorumm seni 🥰
@tatlikizzzz34 @o-m teşekkürler ☺️
@pembikellerr rica ederim.. ☺️
Rica ederim.. 😊
Cevap
16Cevap
Duygusal anlamda hiç kimse yok ama sevdiğimiz dostlarimiz ailemiz var çok şükür 🙏 ❤️
Allah eksikliğini göstermesin inşallah canım.. 🥰
Olsa ne olmasa ne olur halden anlamayan olduktan sonra
Çok haklısın..
Evet öyle valla bu arada varsa bir eig alırım
Senin var biliyoruz😂😊🎈 benim prensesim var sadece
Beni sağır sultan da biliyor.. 😅😅
😂😂
😅😅
10 kızla da beraber olsam, evliyalarla da takılsam ruhuma hiçbir şey iyi gelmiyor içinde bulunduğum durumdan ötürü...
Allah razı olsun var 😂 @befoderler
O zaman kocaman bir maşallah diyelim 🧿 rabbim huzurunuzu, mutluluğunuzu
sevginizi daim etsin inşallah 🙏🥰🌺
Tebrik ederim..
@r_engarenkyollar aminn teşekkür ederim:)
Ruhumun ilacıymııışşş @LastGuest
Ruhum karamsar. Uzun zamandır yok.
Hayırlısı olsun hakkında.. Ruhunda bahar açtığı zamanlar da olur hayırlısıyla.
Amin
Annem
Yok maalesef öyle biri
Kendim varım sadece.
Evet
😄ben varım 😂😂 oda güzel dir
Sevdiğim insanların hepsi.
Evet iyi gelen insanlar var. İyi ki de var
Keşke olsa.. tek ama tek ihtiyacım olan şey..
Hayır yok
Vardır elbet
Olabilir emin değilim henüz
Ay var tabi
var..
Şuanda yokkk
Vaaarr😻
olacak belki
ailem var
Köpeğim var.
Kedim ve yiğenim…
Hayır yok
Yok.
Yohh
Var evet 🙏
Birkaç dost 🧡
Yemek
var gibi yok gibi
Evet var
Yok şu anlık 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?