
Örnek olarak Almak istediğiniz bir araç için bir türlü para bulamamak.
#Yeterhayeterhayat

Örnek olarak Almak istediğiniz bir araç için bir türlü para bulamamak.
#Yeterhayeterhayat
Alışıyorsun. Bu iş olur, aşk olur, arkadaş ortamı veya aile olur, veya istediğin büyük küçük bir hobi işi veya ihtiyaç olabilir ya da bir başarı bir hedef olabilir. Ha ama pes etmiyorum oldurana dek devam ediyorum. 3 4 denemeden sonra gerçekten olmuyorsa ve bende bir sıkıntı olmadığını biliyorsam dalıyorum. Yipratmayin kendinizi zorlamayın. Ama yine de birkaç defa cabalayin er ya da geç olacaktır. İmkansız diye bir şey yoktur. Aşk için çok geçerli değil arkadaşlar. Kariyer için diyorum ve diğer konular
Bunu çok kez yaşadım hayatımda ya bir değil iki değil üç değil yani😅 birşeylerin hevesi ile günlerimi geçirdim saydım durdum sonra o şeyin yakın bir dönem ya da gelecekte mümkün olmayacağı gerçeği ile yüzleştim. Bunun hissiyatı kask olmadan düz duvara saatte 100 km hız ile çarpmaya eşit. Ruhun kalbin o hızda parçalanıyor ama ölüm çabuk gerçekleştiği için acıyı da çok yoğun hissetmiyorsun. Bitti diyorum zaten bu kadar heves ya da hayal senin neyine vs. Bunu yaşaya yaşaya artık bir şeyler için heves te etmiyorsun hayal de kurmuyorsun. Sert gerçekçi bir kişilik ile başbaşa kalıyorsun. Tamamen bu gerçeklik ile yüzleşince artık üzülme ihtimalin de tükeniyor. Tamamen hissiz kalmak donmak gibi bir şey devam ediyorsun ama duyguların yok.
Kısmet diyorum ne deyim? Sonrasında olmadığına sevinmişimdir hep.
Ben olsam kader derdim.
Gereksiz şeyler istediğim için oluyor hep bunlar şklhlvkx
Ne gibi?
Gibi gibi işte
İşte kitaplar , diziler , filmler , şarkılar bunun için var …
Onlar kim?
Bilmezsin şarkısını attırma şimdi bana
ricalarrrr
Cevap
19Cevap
Ay alıştık ya... zaten öncesinde bir sevinmiyorum belli etmiyorum ki çok üzülmeyeyim diye
Buna üzülmek yerine başka hedeflere yönelerek
Zor oluyor ayakta durmak ama hallediyoruz. Allah dayanma gücünü, kuvvetini veriyor :))
Sabrediyorum ve vaz geçmiyorum. tekrar tekrar deniyorum gerekirse.
Bir şeye çok heveslendiğimde ve istediğim gibi gitmediğinde, önce biraz durup olan biteni kabullenmeye çalışırım. Hayatın her zaman planlandığı gibi gitmediğini bilmek, insanın biraz da olsa rahatlamasını sağlıyor. Bazen ne kadar uğraşsak da bazı şeyler bizim kontrolümüz dışında gelişiyor. O anlarda, bu durumu bir deneyim olarak görmeye ve kendimi güçlü hissetmeye odaklanırım. Yine de vazgeçmemek, farklı yollar denemek, öğrenmek... Belki de o anda olmaması daha hayırlıdır diye düşünürüm. Yani pes etmek yerine yeniden denemek, belki başka bir şekilde başarmak için kendime şans tanırım. Unutmayalım ki düşmek değil, yeniden kalkabilmek önemli. 🌱
Her istediğimi hemen erişemediğimi. Çok uzun zaman önce öğrendim. Olmayana üzülmek yerine olacak olanlara odaklanmak daha mantıklı.
Genelde çok hevesleniyorsam demeki hevesim bir o kadar da erken düşücek ben her şeyi öğrenmek bilmek isteyen birisiyim çok meraklıyım bir işin peşine düşüp yarım bırakıp başka bir alana yönele bilicek bir potansiyelde hemde ahhshs o yüzden olduramadığımda çok fazla şey oldu ama bana zerre işlemedi çünki ben hayatın çok kısa olduğunu kabulenmiş birisiyim amannn o olmasın bu olsun işte acilll mutlu olmam lazım kafasındayım ahahhahahs
Çok istediğim, heveslendiğim şeyi elde etmek için çabaya, çalışmaya, emek vermeye ve en önemlisi sabretmeye çalışıyorum. Bu arada da hedefimde olan şeyi her an zihnimde güncelliyorum. Bir gün mutlaka olacak diye kendime ümit verip, çaba harcamaya devam ediyorum. Günün sonunda hâlâ olmuyorsa demek ki benim için hayırlı olan hiç olmamasıymış diyorum.
Daha sonra da çok heveslendiğim bir şey olacaktır. Olmayana takılı kalmak yerine sonrası için saklarım isteğimi.
Vardır bunda da bir hayır diyorum.. Nasipten ötesi yok desem de üzülüyorum..
Oldurabilmek benim elimde değil. Bunun bilincini taşıdığım için, ayakta kalmanın değil bu durumu hazmetmenin yolunu arıyorum.
Zamanında çok istediğim, heveslendiğim bazı şeyler olmadığı için, sonraları şükür ettiğimi biliyorum.
Yahu aş değil ekmek değil niye ayakta duramıyım şimdi olmazsa sonra olur 🤦🏼♀️
Her şey için geçerli bu şimdi olmazsa daha sonra olur daha güzeli olur
Çok zor bir şey. Olmazsa olmazım demem o yüzden hiç bir şeye, bir defa yaptım kendime gelemedim aylarca. Ne gerek var harap etmeye kendimizi, dünyada olan dünyada kalır
Önce bir yıkıntı yaşıyorum. Acı çekiyorum. Sonra kendimi toparlıyorum. Yolumu değiştiriyorum. Hayattaki tek yol o değil sonuçta. Tanrı bize bir sürü yol vermiş.
Her şey allahtan geliyor çok istetti ise vardır bişi eğer vermediyse yine vardır bişi ondan gelen her şey kabulüm her ne kadar bazen heves ve kalp kırıcı olsa da
Önce büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Ardından nasipte olsaydı Allah kısmet etseydi yani en azından olacağı varsa olurdu. Demek ki bunda da bir hayır var diyorum
Şu an o durumu yaşıyorum, imkan biraz zor ama benim genelde hayatım bu şekilde gider. Zorluğu yaşarım ama Allah nasip ediyor ki bir şekilde sahip oluyorum. Yakın zamanda araç sahibi olucam inşallah
Hayatımda heves edip alamadığım bir şey yok. Heveslenirken bile şartlarımı gözden geçiriyorum :D Dolayısıyla maddi olarak hayal kırıklıklarına uğramışlığım olmadı. İnsanlardan yana oldu :D
Vallahi zor bu ya ilk önce duyguyu yaşıyorum üzülüyorum sonra sindiriyorum susarak sonra nefes almaya başlıyorum.
Çok heveleslendigim şeylerin toplamı kızımın bir gülümsemesi etmiyorsa umursamiyorum. Heveslendigim her şey bir gün gerçek olacak
Senin sorumlulukların var iyi bir ailen var kızım yan vermeden yaşamaya devam diyip geceleri ağlayarak 😃
Daha kötülerinde de ayakta durabiliyorum. Kalbim yok sanıyorlar. Nasılını inan bende bilmiyorum. Bazen kendime şaşırıyorum.
Genelde biriktirip biriktirip bir anda yıkılıyorum. Tek bir mevzuya değil de hepsinin birikmesiyle olan bir olay.
Vardır bi hayr diyerek olması gerekenin bu olduğunu düşünüyorum tevekkül iyidir ❤️
Moralim bozuluyor hiç bir şey yapmak istemiyorum
En yakın ağaca sarılırım. Onlar nedense hep iyi geliyor bana
hayat devam ediyor her diledigimiz olnayinca da devam etmek zorundayiz
Hayallerim keyif içindir. Hayal etmesi bile yeter, illa gerçekleşmesi gerekmez benim için.
kıvrana kıvrana kıvrıla kıvrıla yasamaya devam ediyoruz 😀
Ayakta duramıyorum, zaman bir süre sonra beni ayağa kalkmaya mecbur bırakıyor
Dünya o olduramadıgım şeyden ibaret değil die düşünerek
😂😂hiç öyle olmuyor çünkü ben herzaman 100 100 olacak demem 😅😅
Evet o ben.. uzun süredir mücadele ettim hala da ediyorum.:/
yeni bir şeye heves duyuyorum
ve takdiri Allah a bırakıyorum
Valla yapacak bir şey yok sadece bekliyorum:/
Savaşa devam herson yeni bir başlangıçtır ben olaya böyle bakarım.
Israrcıyım. Bu ısrarım ve hırsım ayakta kalmama yetecek sebepler.
E her zaman her istediğimiz olmuyor bunu kabullenmek lazım
Hiç böyle bir durumum olmadı ama var ki oldu benzin döker yakardım heralde 😂
Elde ederim mutlaka inatçıyım. Durmak yok devam. 💪
Dipnot: Vazgeçmem vazgeçtiğinde bir başkası kazanır çünkü.
Ayakta duramıyorum yıkılıyorum ama, ölmüyorumda devam ediyorum olmuyorsa, olmuyordur Allahın bir bildiği var demeki.
Ayaktaya kalmaya zorlayacak nedenlerin varsa mecburen kalıyorsun
Özetle yıkılıyorum fakat zamanla alışıyorsun
Ayakta duramıyorum. Ama kalkıyorum. Tekrar tekrar, oldurana kadar deniyorum.
Olana kadar pes etmem
Hayırlısı böyleymiş diyip duruyorum
Başka şeylerle motive olarak
Gidelim buralardan dayanamıyorum dinliyorum
Çok zor ama ne yapak
Mecbur durmam gerekiyor olmayınca olmuyor
Teselli nokta org 😇😇
Bidahakine heves etmiceksin kızım diyerek
Çaba, azim ve vazgeçmemek 👍🏻
zaman söz dinletiyor
Olana kadar cabalarım
Vazgeçtik çoktan olmayınca olmuyor
Pes etmiyorum diyelim.. 😃
Bugün olmazsa yarın olur diyerek 😁
Olmayacak duaya amin demem
Denedim, iş beni aştı deyip umursamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?