1 yılBence huzur filan her şey elde edilebilir. Ben yapmak istediklerim için daha iyi bir analitik görüşe sahip olmayı isterdim ki o da daha fazla analiz ile oluyor. Dilediğiniz her şeyi kendiniz gerçekleştirebilirsiniz eğer istediğiniz şey gerçekleştirmesi daha kolay olan bir şeyse. Mesela huzur gerçekleştirmesi kolay olan bir şey, ölümsüzlük ise daha zor. İmkansız demiyorum çünkü bununla ilgili de bir proje var.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılHayattan tek bir şey isteme hakkım olsa, huzur isterdim. Çünkü huzur, her şeyin temelinde var. Maddi ya da manevi neye sahip olursam olayım, huzur yoksa bunların tadı çıkmaz. Huzurlu bir zihin, sağlıklı bir beden ve dingin bir ruh, bana göre gerçek mutluluğun anahtarı. Gerisi zaten bir şekilde hallolur.
13 Yorumla- 1 yıl
Çok haklısın. Benimde tek istediğim şey huzur. Huzurum yerinde olduktan sonra gerisinin pek de bir önemi yok
- 1 yıl
Kesinlikle öyle. Eic için teşekkür ederim 🌸
- 1 yıl
Rica ederimm🌸
1 yılHuzur isterdim. Para, aşk vs hayattaki önceliğim değil. Huzurum yerinde olsun da gerisi bir şekilde hallolur. Olmadı elimdekilere şükrederim, en azından huzurum var derim.
11 Yorumla- 1 yıl
Ben de hakkımı bu dilekte kullanıyorum. Huzurumuz yerinde olduktan sonra gerisi gelir gelmez huzurumuz yerimizde olsunda
1 yılİstemek, enteresan bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır.
Bu yüzden bir şey istemiyorum, içimden geldiği ve ihtiyacım olduğu gibi yaşıyorum.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
u 1 yılHayattan bir şey istemem, istersem Allahtan isterim; o da ailemin ve sevdiklerimin sağlığına zeval gelmesin kâfi. Gerisini hallediyoruz.
24 Yorumla- 1 yıl
😌✌️
- 1 yıl
Tamam. Rabbimizden hayatımızda ne istiyoruz. Tabi sağlık olmassa hiçbir şey olmuyor. Amin
- 1 yıl
🙏🌷
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
1 yılAdem ve Havva'nın elmayı yediği ana giderdim ashhs
01 Yorumla- 1 yıl
🤣durun yemeyin ksksksk
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılsağlıklı olmak sadece.
01 Yorumla- 1 yıl
Evet her şeyin başı sağlık
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. @Sosyetic_SheqiiL
Arkadaşımız resmen içimizi okumuş bu sözden sonra konuşmak olmaz güzel bir yorum21 Yorumla- 1 yıl
🙂
1 yıl"kalemi kır cezamı kes onurumu geri veer"
02 Yorumla- 1 yıl
?🙂
9 yaşından liseye kadar geçen süreci değiştirmek isterdim
06 Yorumla- 1 yıl
Geçmiş geride kaldı maalesef. Peki geleceğin ile ilgili
- 1 yıl
Geçmişini değiştirirsen bugününün nasıl olacağını bilemezsin. Zamansal paradokslardır bunlar. Geçmişte değiştireceğin bir şey bugün senin varolma ihtimalini bile değiştirebilir. Hayatta istenecek en kötü şeylerden birisidir geçmiş. Geçmişi olduğu gibi kabul edip kişi çıkarımlar yapmalı, kendisini geliştirmeli ve kendisinin daha iyi versiyonuna ulaşmalı.
Hepimizin geçmişte yaşadığı trajediler var. Çözümlenmediği zaman travma oluyor. Çözümlenirse buruk bir anı oluyor. Çözümleyemiyorsan bence terapi almalısın. - 1 yıl
Tabii ki de yazabilirsin
- 1 yıl
@Conclusion güzel demişsin 👏🙏🏻
- 1 yıl
@Zeynepminaaa teşekkür ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılTüm toplum adına edep, ahlâk, merhamet,
saygı, sevgi ve duyarlılık isterdim❗01 Yorumla- 1 yıl
Evet. Aynen öyle
Ben hiç bir şey istemezdim. O da olmayacağı veya sonuç olarak. Sonuda kötü bir şey olacağı için.
02 Yorumla- 1 yıl
Murphy kanunu yani😃
- Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılBütün dinci ve yobaz zihniyete sahip kişiler ve cahillerin, gereksiz insanların yok olmasını
09 Yorumla- 1 yıl
Bıçak kemiğe dayandı mı
- 1 yıl
Yıllardır bunu söylüyorum yeni bir şey değil
- 1 yıl
Evet maalesef bu insanlar çok fazla ve her geçen gün de artıyor
- 1 yıl
1980 askeri darbesi bunlar için yapıldı zaten
- 1 yıl
80 ihtilali bunlar için yapılmadı. Eğer yapılmış olsaydı CHP’ye yıllarca siyasi yasak gelmezdi. CHP’nin yokluğunda Anavatan partisi güçlendi ve Turgut Özal Cumhurbaşkanı oldu. 80 ihtilali tamamen sağ sol olaylarındaki iç karışıklığı bitirmek için gibi görünen ama sağ görüşe hizmet eden bir ihtilaldir. Yani senin söylediğinin tam tersi. 80 ihtilalinden sonra sol görüşlü tek bir Cumhurbaşkanı oldu, oradan hesap etmek gerekiyor.
- 1 yıl
@Conclusion işte bu günün temelleri 1980 darbesiyle atılmış oldu bunu kavramamışsın
- 1 yıl
@Conclusion imam hatip okullarını askeri darbeyi yapanlar açtı, türbanı darbe yapanlar yasakladı
- 1 yıl
Pardon, ben bunlar için yapıldı derken bunların yok olması için yapıldı diye algıladım. Katılıyorum dememe gerek yok galiba zaten benim yorumum da aynı şeyi anlatıyor. Kusura bakma hocam, ben yanlış anlamışım
- 1 yıl
@Conclusion yanlış anlaşılma oldu, estağfurullah ne kusuru
- Kişilik & Karakter konusunda 446 cevap paylaştı.
1 yılKendi adıma soyadıma ait bi tır tamam daha ne olsun ☺️
08 Yorumla- 1 yıl
Hm tır alma birimi yapılıyor mu?
- 1 yıl
Nasıl yani anlamadım
- 1 yıl
Birikim mi yapıyorsun demek istedim
- 1 yıl
Evet zaten bi firma da tır şoförlüğü yapıyorum
- 1 yıl
Hm kendi işini kurmak mı istiyorsun hayattan
- 1 yıl
Evet
- 1 yıl
İnşallah bir gün olur🤲
- 1 yıl
İnşallah
1 yılMoney money money
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılHedeflerim gerçekleşsin
13 Yorumla- 1 yıl
Lerim derken? Bu çok oldu😃🙂
- 1 yıl
Biraz öyle olmuş 😄
- 1 yıl
Umarım gerçekleşir
1 yılDünyanın en güçlüsü olmak, parasal vs. her yönden.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHakkımı kullanmazdım
06 Yorumla- 1 yıl
Neden ki
Cevap sahibi1 yılHayatta isteklerimiz böyle değil kendi çabamız gayretimiz ve kendi isteğimizle elde etmemiz gerekir
- 1 yıl
Çabalıyoruz zaten...
- 1 yıl
Yani yinede e gel olmaya çalışanlar oluyor. O yüzden huzur istemek de çabayla olur mu ki mesela
Cevap sahibi1 yılBana kimse engel olamaz
- 1 yıl
Ne güzelmiş
- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılEvlatlarımın acısını görmeyeyim 🤲🏻
22 Yorumla- 1 yıl
Ah ne güzel bir dilek Allah hiç bir anneye evladının açısını yaşatmasın
- 1 yıl
Çokça amin🌸
1 yılYakışıklı olmak
01 Yorumla- 1 yıl
Alla alla. Hmm güzel
Güzel taş gibi bir kız isterdim
01 Yorumla- 1 yıl
😄bulursun
bugünkü aklımla 20li yaşlarıma
05 Yorumla- 1 yıl
20 yaşındaki kendine ne söylemek istersin
- 1 yıl
Ne güzel. Peki bu dediklerini bu yaştan sonra yapamaz mısın
- 1 yıl
Yaşadığımız sürece hep bir umut var. Umudunu kaybetme her yaş güzeldir ve bence yineden başlamak yaşına değil aldığın karara bağlı 😊
- Kişilik & Karakter konusunda 538 cevap paylaştı.
1 yılSağlıklı ve huzurlu bir yaşam
02 Yorumla- 1 yıl
Bu 2 dilek ama çok önemli evet bunlar yerinde olmayınca gerisinin hiçbir önemi kalmıyor. Bunlar yerinde olduktan sonra gerisi gelir zaten
- 1 yıl
Aynen öyle para pul sevgili eş hiçbirinin değeri yok bunlar olmadıktan sonra elinden hepsi kayıp gidebilir
Cennet
01 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel bur istek sen elinden gelini yap gerisi gelecektir. Cennete günahsızlar değil günahlarından tövbe edenler girecek günahsız insan yoktur çünkü
Kişilik & Karakter konusunda 349 cevap paylaştı. Keşke anneler ölümsüz olsa
02 Yorumla- 1 yıl
Ya😢
- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yılDogmamis olmayi dilerdim
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 576 cevap paylaştı. Sade ve sadece huzur isterdim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlatlarımla, sağlıklı kendi halimizde bir yaşam
02 Yorumla- 1 yıl
🤍 öyle olmasını dilerim :)
Cevap sahibi1 yılÇok teşekkür ederim 🧡
Gizli Üye(25-29)1 yılKS'de sınırsız soru sorma hakkı
03 Yorumla- 1 yıl
😂 inşallah verirler
Cevap sahibi1 yılİnşallah günde 4 soru yetmiyor. Şöyle 20 soru sormak istiyorum :D
- 1 yıl
O kadar çok soru işareti var mı kafanda yaa
1 yıl10 milyon dolar
10 Yorumla
1 yılhuzur
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Huzur
10 Yorumla
1 yılÇocukken ölmek isterdim 10 yaşında falan
11 Yorumla- 1 yıl
Günahsız demi. Hayatla tam tanışmadan
1 yılPara
12 Yorumla- 1 yıl
O olunca her şeyin kapısı açılıyor mu😄
- 1 yıl
Evet birgün zengin olursan dediğimi anlarsın
17 yaşıma şimdiki aklımla geri dönmek
13 Yorumla- 1 yıl
17 yaşına bir şey söyleyecek olsan ne söylerdin
- 1 yıl
Hm anladım geçti artık
Annemle babamın o kazada ölmemesini
04 Yorumla- 1 yıl
Başın sağolsun. Allah rahmet eylesin
- Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
1 yılhuzur isterdim
01 Yorumla- 1 yıl
Ben de hakkımı bu dilekte kullanıyorum. Huzurumuz yerinde olduktan sonra gerisi gelir gelmez huzurumuz yerimizde olsunda
- Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
1 yılSağlık
04 Yorumla- 1 yıl
O yerinde olmayınca gerisinin hiç bir önemi olmuyor evet. Bir sağlık sorunun mu var?
- 1 yıl
Oluyor bazen ama kendim hallediyorum Allah'ın izniyle
- 1 yıl
Şükür. Rabbim dermansız dert vermesin
- 1 yıl
Amin
Yeni bir hayat 😂
07 Yorumla- 1 yıl
Geçmişi değil ama geleceğini değiştirebilirsin hayat bazen tercihlerimizden ibaret
- 1 yıl
Ne gibi seçenekler
- 1 yıl
O zaman etrafındaki fazla olduğunu düşündüklerininden kurtuldun mu
- 1 yıl
Onlar olmadan mı yaşamak istiyorsun
1 yılİş isterdim
06 Yorumla- 1 yıl
Bulmak çok zor değil mi
- 1 yıl
Bana göre çok zorn
- 1 yıl
Hangi iş?
- 1 yıl
Memurluk istiyorum
- 1 yıl
Kpss ye girdin mi
- 1 yıl
Yok henüz girmedim 2026 ya kaldı benim için
1 yılyakisikli çinli erkek
06 Yorumla- 1 yıl
Çinli mi?
- 1 yıl
Neden Çinli
- 1 yıl
@Zeynepminaaa evet
- 1 yıl
@kralkobrax21 üstün goruyorum
- 1 yıl
Saygı duyarım sadece merak ettim o yüzden sordum
- 1 yıl
Anladım. İnşallah olur🤲
Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Onu isterdim
04 Yorumla- 1 yıl
O kim. Onun bundan haberi var mı?
- 1 yıl
Hadi ya😂
Para. Çok para. Bu arada nerelisin
04 Yorumla- 1 yıl
Para her kapıyı açar mı?
- 1 yıl
Hahaha evet de ne alaka onu anlamadım ya
Bu çok özel bi soru burdan demeyim
01 Yorumla- 1 yıl
Nasıl özel burada rahat olabilirsin
- Kişilik & Karakter konusunda 601 cevap paylaştı.
1 yılPara
04 Yorumla- 1 yıl
Açamayacağı kapı yok mu
- 1 yıl
Bence acmasini bildikten sonra (karekterin iyiyse) paranda varsa acamicagin kapi yok.
- 1 yıl
Paranın açacağı kapıların bir sınırı var BENCE
Dediğin gibi önemli olan karakter - 1 yıl
Tamamda karekterin oldumu bide yaninda paranda oldumu o vakit acilmicak kapi yok
1 yılSonsuz dilek hakkı
02 Yorumla- 1 yıl
😄 garanti olsun
- 1 yıl
Aynen😀
Dünya turu
00 YorumlaSen olurdun diye düşünüyorum
00 Yorumla
1 yılŞu an senin yanimda olmani isterdim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKadın olmak isterdim
015 Yorumla- 1 yıl
Neden. Sence de çok zorluğu yok mu ordan bakınca
Cevap sahibi1 yılVar tabi ama erkekler kadar değil , ben kadın olmanın zorluklarına okeyim
- 1 yıl
Peki sence iki cinsiyetin arasında ki zorluklar neler bir bakış açısı olarak?
Cevap sahibi1 yılSoruyu anlayamadım?
- 1 yıl
Yani sence erkek olmanın zorlukları neler hemcinsin bakış açısıyla karşıdan bir bakış açın ile de kadın olmanın zorlukları neler?
Cevap sahibi1 yılErkek olmanın sorumlulukları çok ağır çok yük var üstende , hep güçlü olman bekleniyor , sürekli bisey elde etmek için aktif olmak zorundasın, ugrasman lazım kolay hiç bisey elde edemezsin … genel olarak bu şekilde açıklayabildim
Cevap sahibi1 yılSizde görüyorsunuzdur ya farkindasinizdir yani aynı toplumda yaşıyoruz
- 1 yıl
Evet zor özellikle de evlenince erkek için de kadın için de zor bence tabi zorlukları var her iki cins için de. Ancak son zamanlarda toplumda gördüklerimden sonra ben de bir kadın olarak dışarıya çıkarken çantam da biber gazı bulundurmak zorunda kalıyorum. Kendimi korumak için. Ben de bir annenin evladı ve sonrasın da bir çocuğun annesi olacağım için bana da kadın olmak evet güzel ama zor gibi geliyor.
Cevap sahibi1 yılBen biliyorum yasadiklarinizi ona rağmen bana daha cazip geliyor keşke kadın olsaydim
Cevap sahibi1 yılAma siz erkeklerin durumunu pek anlayamıyorsunuz sanırım
- 1 yıl
Hayır ben anladığımı söyledim hatta evlenince daha zor oluyor dedim sorumluluk binince evi geçindirme derdi falan olunca yani
Cevap sahibi1 yılYok ama daha zor olduğunu kabul etmiyorsunuz sorun orada , belkide gerçekten size erkek rolü daha kolay gelecektir o da olabilir keşke yer degisebilsek
- 1 yıl
Her iki cinsiyetin de kendine göre zorlukları var🙂
Cevap sahibi1 yılYa tamam var 😃 ama erkekerin ki daha zor diyorum :)
- 1 yıl
Anlıyorumm
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılPara
06 Yorumla- 1 yıl
O bütün kapıları açıyor mu
- 1 yıl
Şuana kadar açamadıgım olmadı ama
- 1 yıl
Hmmm
- 1 yıl
Parayı görüpte hayır diyen nadir oldu hatta 1 2 kişi
- 1 yıl
1-2 kişiler hayatımızda olsun bencee
- 1 yıl
Olsun tabi ben kötü anlamda demedim zaten
Zengin olmak
10 Yorumla
1 yılSinırsız istek hakkı
00 YorumlaDaha yakışıklı olmak
03 Yorumla- 1 yıl
Bu senin elinde ama
- 1 yıl
Bakımlı olmak yüzümüz birazda buna göre şekil alabiliyor
1 yılPara
01 Yorumla- 1 yıl
O bütün kapıları açıyor mu😄
1 yılÇok çok ama çok para
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer