
Damon Salvatorecuğum gibi sonsuza kadar yaşayacak bir vampir olsaydım, her gün "24 saate yetişemiyorum" diye söylenmezdim 😎

Damon Salvatorecuğum gibi sonsuza kadar yaşayacak bir vampir olsaydım, her gün "24 saate yetişemiyorum" diye söylenmezdim 😎
Zeno paradoksu
Haraket imkansızdır
Hareket imkansızsa zamanda yoktur.
Dolayısıyla kime göre neye göre zamana oluşturulmuştur?
Zaman dediğimiz algı hepimiz için aynı akıyor olabilir mi?
Yan yana oturduğumuzda zaman aynı zaman görülebilir
Ama benim için yavaş akıyorken sana göre çok hızlı akıyor olabilir
Al sana bir Sürü paradoks düşün dur şimdi🤣🤣🤣
“Zaman ne de çabuk çabuk geçiyor mona“
İkinci çabuk kelimesini kendim ekliyorum. Sizce de daha güzel olmuyor mu kübra hanım?
Bazen su gibi hızlı geçiyor, bazen geçmek bilmiyor
Cevap
18Cevap
evet düşünüyorum.
Benim için gün doldurmak gibi pek zevk almadığım için hızlı yavaş pek bi şey ifade etmiyor…
Sevdiğim şeyi yaparken EVET, sevmediğim şeyi yaparken HAYIR.
Zaman hızlı geçmiyor zaman az o yüzden. 1 saat 60 dakika çok az.
Fazlasıyla hızlı geçiyor
Dertlere bak. Merak etme ilerde bir işe başlayınca tam tersi olur 😂😂
Bırak hızlı geşsin çocuklarım çabucak büyüsün
Evet 2025 e şurada ne kaldı zaten 😂
Hizli geçmez ama geçincede nasil geçti dedigimiz tuhaf bi durum
Bazen düşünüyorum.
Düşünmekle kalmıyor bir de yaşıyorum..
Düşünmüyorum cunku hizli gectigini biliyom 😒😒
Ben 20 den sonrasını hatırlamıyorum
düşünmüyorum, hızlı geçiyor çünkü
Zaman duruyor.
Geçen biziz.
Düşünmekle kalmıyorum
Evet
Düşünmüyorum eminim çünkü
hayır düşünmüyorum
Evet
fazlasıyla
Evet
Evet çox hizli
Evet çok hızlı hemde
Bazenöyle
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?