Biraz itiraf biraz da mutluluk verici aslında beni en çok sevgilim @tatlıkızzzz34 seviyor diye düşünüyorum 🫶♥️


Evet en çok ben seviyorum.. Öyle çok öyle güzel seviyorum ki.. Gözümden sakınıyorum seni.. İyikim.. 🫶🏻😍❤️
Beni en çok meleklerim, sevgilim ve tabiki istisnasız ailem seviyor.. İyiki hayatımdasınız.. 🫠🥰
O güneş hep doğacak.. 😍❤️ O güneşin sebebi sensin..
Ne sevenim var ne soranım var öyle yalnızım ki 😭
Kaderimin oyunu mu diyorsun
https://youtu.be/3jKNhX4Sv80?si=w7Vwgm2NslRPuhpA
@o-m tövbe tövbe Allah korusun daha çok gençsin ve bana lazımsın adammm 😍😅
Kimsenin beni zerre kadar sevdiğini sanmıyorum reis.
Altı boş değil reis
En kısa zamanda inşallah
Cevap
9Cevap
Çocuklarım seviyor oğlumun boyu yetmediğinden kalbimden öpüyor beni
Annem sever. Sonra hayatımdaki insanlar ve evcil minnaklarım.
Beni benden başka seven kimse yok bu hayatta
Kendimi seviyorum ve bu konuda kimse benden daha üstün olamaz 😅😈✌️
En çok annem sever. Zaten anneler erkek çocuklarını çok sever.
Ahahah aynen 🤣
Yine ben seviyorum. Artık kimsenin gerçek sevgisine inanmıyorum
Kendim seviyorum gayette yeterli oluyorum kendime
Bilmiyorum, kendi ailem dahil kimse sevmiyor gibi :D
Annem olabilir
Ailesini ya da agalarını bir kadın tanıyınca silen erkek modeli bu nerede görsem tanırım
Annem severdi
Kimseden emin olmayın :))
Annem sever.
Anneler çocuklarını sever
Kesinlikle Annem
Okadar düşündüm ki bulamadım
Kızçemmm ve annem gerçekçi olayım..
Ailem ve arkadaşlarım. 🌺💫
mutlu olmanızı dilerim
Annem babam dışında kimse
en küçük kardeşim, ailem, arkadaşlarım
Pazartesi pazartesi töbe tövbe.
😅😅 bilmem ki
Ninemin sevdiğini biliyorum
Kız kardeşim
Severse anam sever , gerisi yalan sever demişler
Annem… 😅
Çocuklarım
Kimse
Kendim.
Kendim
Ben seviyorum
Kendim
Annem
Allah sever çünkü insanlar nankördür 😉
Kardesim
Kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?