Hic kiz arkadasim sevgilim olmadi olmasi icin de hic caba gostermedim normal mi ya da normal bir erkek degil miyim?

hic kiz arkadasim sevgilim olmadi olmasi icin de caba gostermedim acaba normal bir erkek degil miyim sorunlu bir erkek miyim ya da eksik erkek yetersiz erkek top muyum?

Hic kiz arkadasim sevgilim olmadi olmasi icin de hic caba gostermedim normal mi ya da normal bir erkek degil miyim?
Cevapla