Merhaba dostlar genellike useniyor musunuz ben çok üşeniyorum mesela iş yapmaktan herhangi bir iş o kadar usenirim ki o is yarım kalır yapmam hiç yani bunun sebebi ne olabilir teşekkürler şimdiden görüş için yorum için
Bir iş yapmaktan üşenen taraf misiniz yoksa üşenmeyen tarafmisiniz?
En İyi Cevaplar