Bir iş yapmaktan üşenen taraf misiniz yoksa üşenmeyen tarafmisiniz?

Merhaba dostlar genellike useniyor musunuz ben çok üşeniyorum mesela iş yapmaktan herhangi bir iş o kadar usenirim ki o is yarım kalır yapmam hiç yani bunun sebebi ne olabilir teşekkürler şimdiden görüş için yorum için
Bir iş yapmaktan üşenen taraf misiniz yoksa üşenmeyen tarafmisiniz?
Bir iş yapmaktan üşenen taraf misiniz yoksa üşenmeyen tarafmisiniz?
Cevapla