Ya ne güzel ben mışıl mışıl uyuyordum bk varmış gibi Kendi kendime çok alakasız şekilde uyandım yarım saattir uyuyor olup rüyada olduğuma ikna ediyordum kendimi baktım yok olmuyor şimdi sinirden kendimi yumruklicam en nefret ettiğim şeylerden biridir uykumun bölünmesi
Güncellemeler
1 yıl
Siz mi çok sakinsiniz ben mi çok sinirliyim anlamadım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Evet yiyorum maalesef
Sinirden bacaklarım bile kasılıyo uyuyamadığım zaman iğrenç bi duygu
Hellööğ siekked evet o yüzden bazen masaj videoları izliyorum asmr
Bende asmr izliyorum ama daha çok yemek yeme asmr hdjxjx
Uykum bölünürse evet sinir bozucu olur.
Ben de demin uyandım dişim şişti ama kafayı yemeye gerek yok
Evet bazen baş ağrısı yapıyor
Gel kitap okuyum sana
Eee eeee ee
istekli geceler sadece
Yumruklama kendini sakin ol az
Heyecan yaptım
Yapma knk kafanı köy yastığa uyu
Koy*
Kanka yarım saattir deniyorum olmadı en son girdim buraya
Kanki gözünü yor uyucan en sonunda göz bandın var mı
Yok ya kullanamıyorum onu
Evet sinirlenirim hemen
Yemem
Yemiyorum
Bazen
Yiyorum
Hayır
evet