Merhabalar KScanlar
Hangi durumlarda kendinizi en iyi ifade ediyorsunuz?
Hangi durumlarda kendinizi en iyi ifade ediyorsunuz?


Her durumda ama en çok sinirliyken
Her durumda..
Cevap
3Cevap
her zaman ederim.
ediyorum sıkıntı yok kem küm ediyorsam bilinki o konuyla ilgili konusmak istemiyorumdur
Kendimi ifade edemiyorum
Neden peki efendim?
Utangaç ve özgüvensiz biriyim
Bence bunu. Üstesinden gelebilirsiniz efendim
Kendimi pek ifade edemeyenlerdenim doğrusu
Neden peki
Bazen beceremiyorum o işleri pek
Keyifli olduğumda kendimi ifade ederim..
Fotoğraf tam olarak soruyla nasıl iliskili
Sakinken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar