İnsanlar niye bu kadar cahil? Gerçekten en kötüsü o kadar özgüvenli konuşuyorlar ki, niye cahiller bu kadar özgüvenli?

Lise mezunu bir varlık diyor ki psikiyatristler kapitalist sistemin oyunuymuş aslında psikolojik rahatsızlık diye bir şey yokmuş. O kadar şizofren, bipolar falan hiçbiri hasta değil zaten. Bir de komplo teorilerinin dozunu kaçırıyorlar. Bu sadece bu konuda değil her alanda geçerli niye cahiller bu kadar özgüvenli?
İnsanlar niye bu kadar cahil? Gerçekten en kötüsü o kadar özgüvenli konuşuyorlar ki, niye cahiller bu kadar özgüvenli?
Cevapla