Kişilik & Karakter Elinde tek bir şeyi düzeltme imkanın olsa bunu ne için kullanırdın? isimsizjargon Takip Et Master Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Güncelledim🫥 Elinde tek bir şeyi düzeltme imkanın olsa bunu ne için kullanırdın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. sağlık için 1 0 Yorumla
dmds89 Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Kendim icin kullanirdim, kendimde bazi bana hos olmayan seyleri duzeltirdim. 1 4 Yorumla isimsizjargon 1 yıl Mesela neler? Yorumla dmds89 1 yıl daha pozitif bakmak, sakin olmak sakin olmak ve daha illeriye dönuk olmak gibi. Yorumla isimsizjargon 1 yıl Teşekkür ederim yorumun için😊🙏🏼 Yorumla dmds89 1 yıl rica ederim! Yorumla
Sorucannn Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 87% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Dünyadaki zalimligi düzeltirdm 1 0 Yorumla
expencive Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Meslek seçimi 1 3 Yorumla isimsizjargon 1 yıl Hangi mesleği yapıyorsun ve ne ile değiştirmek isterdin? Yorumla expencive 1 yıl Öğretmenim. Yine öğretmen olmak isterdim ama branş aynı olmazdı Yorumla isimsizjargon 1 yıl Çok güzel bir meslek ama maalesef ülkemizin şartları🤦🏽♂️ Yorumla
GuardianOfAngels Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kendimi 1 4 Yorumla isimsizjargon 1 yıl Kendini ne ile değiştirmek isterdin? Yorumla GuardianOfAngels 1 yıl Sevmediğim özelliklerimi ve şeylerimi değiştirirdim Yorumla isimsizjargon 1 yıl Teşekkürler yorumun için😊🙏🏼 Yorumla GuardianOfAngels 1 yıl Rica ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sağlık için
Kendim icin kullanirdim, kendimde bazi bana hos olmayan seyleri duzeltirdim.
Mesela neler?
daha pozitif bakmak, sakin olmak sakin olmak ve daha illeriye dönuk olmak gibi.
Teşekkür ederim yorumun için😊🙏🏼
rica ederim!
Dünyadaki zalimligi düzeltirdm
Meslek seçimi
Hangi mesleği yapıyorsun ve ne ile değiştirmek isterdin?
Öğretmenim. Yine öğretmen olmak isterdim ama branş aynı olmazdı
Çok güzel bir meslek ama maalesef ülkemizin şartları🤦🏽♂️
Kendimi
Kendini ne ile değiştirmek isterdin?
Sevmediğim özelliklerimi ve şeylerimi değiştirirdim
Teşekkürler yorumun için😊🙏🏼
Rica ederim
Ufaklığın boyunu değiştiririm