Hiçbir erkekle konuşmadığım için asosyal sayılır mıyız?

Çok fazla uzadı bu yalnızlık süresi ve şu an biriyle buluşabilir miyim sanmıyorum çekingen olmaya başladım asosyalliğe girer mi bu durum
Hiçbir erkekle konuşmadığım için asosyal sayılır mıyız?
Cevapla