AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
atmazlar
Niye ki
Ego mego ugrasmamak lazım ya geri adım atmıyorsa da güle güle, zor atar o yaşta biri bunu yapıyorsa
Kesinlikle yazıp bir tarafını kaldırmamak gerek böylelerin
Aylar içinde 1 kere kırmadı, hep kendiliğindne açıkalrdı her şey. İlk kez yaptı. Egolu dedim kişilik olarak biraz otoriter biridir ve mantıkçı bir adam. Atar mı atmaz mı yakında göreceğiz bakalım.. atmazsa da kendisi bilir
@phhml016 Yoo yazmadım, ilgimi 100den 0a çektim :) son mesajına da görüldü attım ve sessizleştim
Yani belki de atar bilemezsin, dönerse senindirr
İşte o yüzden sessizleştim, kendiliğindne dönerse demek benimdir 😄 olur ondan yani.. bakalım 🥹
Ne olursa bizede haber ver merak ederiz 😃
🤣🤣 tamam yazacağım hhahaha 🫣
Tamam unutma ahzhzjx
Egolu ise zaman alır bekleyin biraz
Şöyle bir şey yapmaya başladı.. benim ince detaylara baktığımı vs dile getirdiğimi biliyor.
Son mesajına cevap vermedim çünkü kırılmıştım ve uzatmak istemedim ( önceki medajlarda net olmuştum). O da benden öyle bir şey beklemiyordu çünkü hep anlayışlıydım ve kavga etmezdik, o da açıklamalar ile gelirdi kendiliğinden, güzel davranan bir adamdı aslında..
O gün kaçırdı ve farkınds olsa da olmazsa ds beni kırdı.
Şimdi aradan 3 hafta geçti ve benden ses çıkmadı.
1. hafta hikayelerimi sürekli açıyordu.. sonra birkaç gün yok oldu açmıyordu.. sonra yine 1. hafta açıyordu.. şimdi yine birkaç gün yok oldu açmıyor..
Dikkatimi çekmek istiyor gibi, ona yazmamı istiyor belki ona daha kolay gelir yazarsam..
Ve hani şey var ya, bir insna sürekli ilgi verince güzel davranında bir gün sessizleşeceğini düşünemzsin ya,, işte sanırım o da öyle zannediyordu.. İlgimi 100den 0 a çekince biraz ters oldu..
O yüzden mi böyle yapıyor anlamadım..
Kusura bakmayın fazla yazmışım.. siz öyle yazınca bende bir tık dsha detaylı yazmak istedim.. uzun oldu
Ayrılık süresi uzadıkça erkekte baskı daha çok olur, kaybetme korkusu ile ilgi çekmeye çalışır, ilgi gelmezse bittiğini anlar
Sorun değil detay ne kadar fazla olursa o kadar daha doğru tesbit yapabiliriz
Nasıl anlamadım sizi sanırım.
Kaybetme korkusunile nasıl ilgi çrkmeye çalışır.. benden ilgi gelmezse mi bittiğini anlar?
Evet siz öylesine yorum yazan biri değilsiniz öyle hissettim gibi o yüzden detay vermek istedim.
Yazamaz belki hatasının farkındadır. Bir ışık umut bekler gelmezse oda adım atamaz.
Soru hassassa yardımcı olmayı seviyorum, öylesine yorum yapmıyorum çoğu zaman
Ama o beni kırmıştı, şimdi hiksye açıyor açıyor sonra bırakıyor sonra yine.. ki görüyorum instadsdır ama niyetle açmıyor.. Ben ne yapabilirim ki? Adım atmadı geren o odur.. o adım atarsa bende atarım
Kim kalp kırdıysa o gelmeli, ne olursa olsun gelmiyorsa pişman değilse hatasının farkına varmadıysa yapabileceğin bir şey yok
Evet dediğin odur. O kırdı diye ben sessizleştim ve geri çekildim, o gelmeli.. Biliyorun o hemen adım atmaz bide şu an yurtdışında.. atarsa gelince atar anca yüz yüze konuşur.. e biraz ego de var.. öylesine yazmaz.. Fakat hikayelerle neden öyle yaptığını anlayamadım. Sizce merak mi uyandırmsk istiyor
dediğim*
Olabilir de olmayabilirde, erkekler farklıdır hatasının farkına varır özür dilemeye gelir, bazısı hatasını kabul etmez, bazısı hatasının farkındadır ama affedip affetmeyeceğini bilmediği için bir işaret bekler, bazısı hatayı karşıdakine atıp sıyrılmaya çalışır
Kendisi daha önce hatalı ise küçük leyler vs gelirdi açıklardı vs.. hatasını farkına varamayacak biri değil.. Ama acaba tepkilermi mi kestiremiyor.. Ben bu durumda ne yapabilirim ki? Sadece adım atarsa adım atarım.. direk yazamam ki
Adım atmasını bekle atmıyorsa hayatına devam et ömür boyu bekletemezsin
Bekleyemezsin
Evet öyle de düşündüm sadece siz geri ilgi görmezse vs diyince acaba yalnış mı yapıyorum dedim.. Bakalım zaten anlamışsa gelince yazar.. yazmazsa da bin kere gitsem boşuna gitmiş olurum.. Sonuçta kendiliğinden gelse farklıdır..
Onun gelmesi senin ona adım atmandan daha değerli, ruhsal ve duygusal anlamda beklediğin şey bu, bekle bakalım ne olacak sonunda
Evet ne güzel ifade ettiniz, tam da o yüzden sessizleştim, çok teşekkür ederim 🙏
Günaydın, rica ederim ☺️
Ah ben yine geldim 😃 merak ettiğim bir şey var soracağım pek kimse de yok. Bu yine hikayelerimi açmıyordu demiştim. Denemek istedim acaba yakın gruba atarsam açar mı, hani belli oluyor instagramda, o zamandan beri orada bir şey atmamıştım. Dün geç attım, sabah uyandığınds hemen açmış.. Neden ki..
hoş geldiniz. Gülücük görünce yapay zeka zannettim 😀. Uzun zamandır bir şey paylaşmadığınız için merak etmiş olabilir; ne yazdı bana mı bir şey ima etti diye, ya da niye bu saatte paylaştı uyuması gereken zamanda diye…
😄😁 Yok ben 2 günde bir hikaye atıyorum. Dediğim gibi 1 hafta açıyordu sonra birkaç gün kayboldu sonra yine 1 hafta açıyordu ve yine birkaç gün açmamaya başladı. Bende denemek için normal hikaye atmak yerine yakın gruba attım.. Bakim dedim madem yine hikayelerimi açmıyorsun bunu merak eder misin.. Ve evet sabah uyandığı saatlerde görmüş. E hani yine açmıyordu :))
Hani uzun zaman atmadığım değil sık sık atıyorum ama ayrıldıktan sonra ilk defa yakın gruba attın sırf test etmek için. Ama diğer şey doğru ona mı bir şey ima ettim acaba düşünmüş olabilir.. Oysa geç uyuduğumu vs biliyor..
Da neyi merak ediyor ne öyle açıyor sonra açmıyor sonra yine.. ya açacaksın ya açmayacaskn ve sileceksin. Kendisi ne yapmaya çalıştığını anlamadım
1 hafta sonra ruh halinizi ifade eden beklentilerinizi ima eden bir söz paylaşın aynı yerden bakıp cevap verirse vardır bir ümit yapmazsa siz silersiniz olur biter
Nasıl bir şey paylaşayım?
Özür dilemesini beklediğinizi, bir açıklama yapması gerektiğini onun için tamamen bittiyse bunu belli etmesini gerektiren bir yazı olmalı
Şarkı şeklinde olabilir mi acaba
Olabilir hangi şarkıyı düşünüyorsunuz
Bilmiyorum açıkcası ben imalı yaz paylaşmak istemedim, ama onun davranışı tuhaf o kadar tanıyorum onu ve o anca hikayemi bilerek açmayabilir.. Ve benim bakıp farkedeceğimi dile getirebilecğeimi biliyor.. Merak uyandırmak istiyorsa başardı ama yine de gidip yazmam ona.. Şarkıya gelince bilmiyorum bi düşüneyim..
Bir düşünün sonrasına devam ederiz
Atmazlar çünkü denizde balık çok
Aylar içinde 1 kere kırmadı, hep kendiliğindne açıkalrdı her şey. İlk kez yaptı. Egolu dedim kişilik olarak biraz otoriter biridir ve mantıkçı bir adam. Atar mı atmaz mı yakında göreceğiz bakalım.. atmazsa da kendisi bilir
38 yasında adam görüp geçirmiştir ve alışmıştır rahatlığa senle olmazsa baskasıyla olur denizde balık çok…
Öyle ise aylar boyuncs kendiliğinden gelip bana açıklama yapar mıydı? Yalnış anlamayim diye uğraşır mıydı? Nasılsa denizde balık çok :)
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı deme evresi o… köprüyü geçince dayı yine ayı oluyor
Köprüyü geçtikten sonra tam da dediğim gibi davrandı diyim.. siz anlayın :) Fakat aramızda biraz yurt dışı sorun oldu iş vs kaos bir dönem orada birsz sarsıldık.
Yasım 22 olabilir ama erkek zihnine hakimim… az çok kadınları da anlarım.
Söylediğin şeydne ne anladınız bilmiyorum fakat köprüyü geçene kadar da çok yalnıştı biz 29-38 yaşındayız.. Öyle de tatlı konuş 1 ay sonra uğraşma bir şey de yok. O yüzden bu tğr genelemeler doğru çıkmaz. Her durum bir değil. Olduğumuz durum da oldukça karmaşık oldu yurt dışı vs konu olunca. bu yaşlar da 22 gibi de değil.. Neyse anladız yakında adım atar mı atmaz :)
Tamamda tam olarak dediğim şekilde olmuş. Köprüyü geçene kadar sana istediğin adam gibi davranmış, hiç gitmeyecek bırakamayacak gibi düşündürmüş sonra gitmiş. Kafanda bir acaba var, gelir mi? gelmez mi? Buna da cevabım var ama hakim değilimdir pek
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥲 Ne diyorsun ablacım? Ne dedğin gibi olmuş ne bırskmayacaşım gibi ne hayaler kurdun nereye gitmiş 🤣🤣 Ben görüldü attım oofff neyse boş ver 30 a gelince anlarsın ne diyim.. crvabın olmasın bir şey anlamadın. Siz hala zannediyorsunuz ki het adam gelir sana rüyadaymışsın gibi dsvrsnıp istediğini alır sonra gider mi.. 😁 Ben ne diyorum sen ne diyorsun... Neyse iyi akşamlar
Neyin egosu bu mk
Aylar içinde 1 kere kırmadı, hep kendiliğindne açıkalrdı her şey. İlk kez yaptı. Egolu dedim kişilik olarak biraz otoriter biridir ve mantıkçı bir adam. Atar mı atmaz mı yakında göreceğiz bakalım.. atmazsa da kendisi bilir
Dank ettiğinde
Bakalım o zaman