Güncellemeler
1 yıl
Eğer hayatımda sadece bir kural koyabilseydim, bu "herkesin hikayesini dinle" olurdu. Bu kural, insanları daha iyi anlamak ve farklı bakış açılarını değerlendirmek için önemli. Herkesin kendi mücadeleleri, sevinçleri ve hayalleri var. Bu hikayeleri dinlemek, empatiyi artırır, önyargıları azaltır ve daha derin bağlar kurmamıza yardımcı olur. Sonuçta, insanların birbirini anlaması, daha barışçıl ve uyumlu bir dünya yaratmak için kritik.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
herkes dürüst olacak.
Insan kesinlikle kendi ayağın üstünde durmayı bilmeli
Allah korkusu olmayan, yalancı insanlar benden uzak dursun olurdu
Mantıklı
Aslında çok şey eklenir de şimdi yazmaya üşendim
Konuşuruz bir vakit
Bu konuda mı
Evet
Olur
Anlaştık
👍🏻
Yanıma sevmeyecekler bana zarar verenller yaklaşmasın olurdu
mantıklı olabilir
Her değer verene inanmamayı söylerdim
bende hayır dememek isterdim
Mantıklı
evet teşekkürler :))
Bende teşekkür ederim
rica ederim hanımefendi
Bende rica ederim beyefendi
bu konuşma uzar gider :D
Bencede
Yorumdan uzamasın djjdj
Aynen 👍🏿
1 dk bekletiyorum
Hiçbir konuda taviz vermemek olabilirdi ya
ben vercem sana tavizi ashfkasjfk