Hayatında sadece bir kural koyabilseydin, bu kural ne olurdu ve neden?

Hayatında sadece bir kural koyabilseydin, bu kural ne olurdu ve neden?
Güncellemeler
1 yıl
Eğer hayatımda sadece bir kural koyabilseydim, bu "herkesin hikayesini dinle" olurdu. Bu kural, insanları daha iyi anlamak ve farklı bakış açılarını değerlendirmek için önemli. Herkesin kendi mücadeleleri, sevinçleri ve hayalleri var. Bu hikayeleri dinlemek, empatiyi artırır, önyargıları azaltır ve daha derin bağlar kurmamıza yardımcı olur. Sonuçta, insanların birbirini anlaması, daha barışçıl ve uyumlu bir dünya yaratmak için kritik.
Hayatında sadece bir kural koyabilseydin, bu kural ne olurdu ve neden?
Cevapla