İnsanlar çok kalpsiz olmaya başladılar niye böyle oldu sizce?

Eğer bir insan yeterince güzel değilse üstüne bide kiloluysa ezme peşindeler ve dışlıyorlar sürekli erkek kadın farketmeden hepsi böyle ağlatana kadar uğraşıyorlar ağlayınca bu sefer yine anormal olan ağlayan kişi oluyor

İnsanlar çok kalpsiz olmaya başladılar niye böyle oldu sizce?
Cevapla